اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان پخش سریال پلیسی «جنیفر لوپز»


سریال جدید پلیسی جنیفر لوپز با عنوان «سایه‌های آبی» (Shades of Blue) ژانویه سال آینده میلادی به پخش می‌رسد.

بانی فیلم: سریال جدید پلیسی جنیفر لوپز با عنوان «سایه‌های آبی» (Shades of Blue) ژانویه سال آینده میلادی به پخش می‌رسد.

 او که حدود 34 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، خبر پخش جدیدترین سریال خود را در این شبکه اجتماعی با عنوان یک خبر داغ اعلام کرده است. او در پیج جود نوشته: «خبر شنیدنی و دست اول! سریال جدید من در شبکه NBC از چهاردهم ژانویه پخش خواهد شد».

 رایان سیکرست، یکی از تهیه کنندگان اجرایی سریال نیز با تأئید این خبر در توئیتر از پخش آن در ژانویه خبر داده است. ادی هَسَک نویسنده فیلم‌های «سه روز تا کشتن» ساخته‌ ام‌سی‌جی و «از پاریس با عشق» به کارگردانی پیرمورل، فیلمنامه این سریال را در 13 اپیزود نوشته است. در این درام جنایی غیر از لوپز، چهره‌هایی همچون وارن کل، دایو او کنی‌یی، همپتون فلوکر و... نیز بازی داشته‌اند.

زمان پخش سریال پلیسی «جنیفر لوپز»

 لوپز در این سریال نقش یک مامور اف‌بی‌آی به نام هارلی سانتوز را دارد که از همسرش جدا شده است. او که یک نیروی ضد خرابکاری است، با تعدادی از همکاران فاسد خود در اداره پلیس نیز وارد چالش بزرگی می‌شود و عدم همراهی او با آنان برایش دردسرهایی ایجاد می‌کند.

هر چند او ناگزیر است به خاطر دختر کوچکش و تأمین هزینه‌های زندگی با این شرایط به نوعی کنار بیاید. این خواننده سرشناس که در مسابقه تلویزیونی «امریکن آیدل» هم به عنوان یکی از داوران شرکت دارد، تجربه بازی در سریال‌های «Yo Gabbu Gabbu»، «چگونه با مادرت آشنا شدم»، «هتل مالیبو»، «شانس دوم»، «قطب جنوب»، «دختر کوچک من» و... را در کارنامه دارد.

 از این هنرمند 46 ساله امسال دو فیلم «لیلا و اِوِ» و «پسر همسایه بغلی» اکران شدند که اولی یک درام تریلر و دومی یک تریلر معمایی بود.


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر زمان پخش سریال «شوق پرواز»



 

 

 

تغییر زمان پخش سریال «شوق پرواز»

 

با تصمیم معاون سیما، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» ضمن دوبله به زبان های عربی و انگلیسی از اواخر سال هر شب روی آنتن می رود.

با حمایت علی دارابی، معاون سیما، نحوه پخش سریال «شوق پرواز» تغییر كرده و مخاطبان سیما بزودی شاهد تغییر وضعیت پخش این سریال خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در طول هفته های گذشته مخاطبان سریال شوق پرواز بارها با مراجعه به سایت اینترنتی این سریال و نیز تماس با سازمان صدا و سیما خواستار تغییر در نحوه پخش و تكرار پخش این سریال شده و از مسوولان سیما خواسته بودند تا برای این سریال هم مانند سریال «مختارنامه»، چند نوبت تكرار در طول هفته در نظر بگیرند.سریال شوق پرواز از ابتدا فقط یك نوبت تكرار داشت كه آن هم روزهای شنبه ساعت ۱۴/۳۰ و سپس ۱۵/۳۰ بود اما پس از جلسه مشترك كارگردان، تهیه كننده و معاون سیما، این زمان پخش به ساعت ۱۹/۳۵ روزهای شنبه تغییر كرد.براساس این خبر در جلسه ای كه اواخر هفته گذشته با حضور یدالله صمدی كارگردان، جواد نوروز بیگی تهیه كننده و علی دارابی معاون سیما برگزار شد، معاون سیما ضمن اعلام حمایت همه جانبه خود از سریال تلویزیونی «شوق پرواز» اعلام كرد شیوه جدیدی برای پخش بهتر و مطلوب تر این سریال تلویزیونی در نظر گرفته خواهد شد كه تغییر زمان تكرار سریال، پخش هر شبی یا یك شب در میان و نیز دوبله و ترجمه سریال به زبان های عربی و انگلیسی برخی از این اقدامات خواهد بود.

براساس تصمیم های صورت گرفته، قرار است پس از پایان پخش این سریال در بهمن ماه، شوق پرواز از یكی از كانال های پربیننده سیما به صورت هر شبی یا یك شب در میان پخش شود تا آن دسته از مخاطبانی كه فرصت تماشای هفتگی این سریال را نداشته اند، طی مدت زمانی كوتاه تر شاهد این سریال باشند. همچنین بزودی ترجمه و دوبله این سریال به زبان های انگلیسی و عربی آغاز می شود تا این اثر نمایشی از شبكه های برون مرزی نیز پخش شود.تاكنون ۱۵ قسمت از این سریال ۲۴ قسمتی پخش شده است و با پخش ۹ قسمت باقیمانده، شوق پرواز به پایان خواهد رسید.... / جام جم آنلاین