اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان و مکان برگزاری 3 مراسم بعدی اسکار


آکادمی اسکار تاریخ برگزاری مراسم اسکار در سه سال آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: آکادمی اسکار تاریخ برگزاری مراسم اسکار در سه سال آینده را اعلام کرد.

سال آینده مراسم اسکار در تاریخ ۲۸ فوریه برگزار می‌شود.  این مراسم در سال ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۶ فوریه و در سال ۲۰۱۸ در تاریخ ۴ مارس برگزار می شود.

این تاریخ‌ها نشان می دهد که مراسم اسکار سال‌های آینده نیز مثل چند سال اخیر و با همان دیدگاه در آخرین یکشنبه ماه فوریه برگزار خواهد شد. تنها استثنا در سال‌های اخیر سال ۲۰۱۴ بود که به مناسبت همزمانی با المپیک زمستانی برای اولین بار به اولین یکشنبه ماه مارس موکول شد تا با مراسم اختتامیه المپیک تلاقی نداشته باشد.

در حالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر تغییر زمان برگزاری مراسم اسکار به گوش می رسید اما به نظر می رسد اعضای آکادمی با این تاریخ بسیار راحت و موافق هستند.

آکادمی همچنین برخی از تاریخ‌های جانبی را نیز برای هشتادو هشتمین مراسم اعلام کرد از جمله این که رای گیری نامزدها از ۳۰ دسامبر تا ۸ ژانویه انجام می‌شود و نامزدها پنج شنبه ۱۴ ژانویه معرفی می‌شوتد و در دور بعد برای رای گیری نهایی رای‌گیری از ۱۲ فوریه آغاز و ۲۳ فوریه به پایان می‌رسد.

سابقه طولانی همکاری اسکار با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی، در سه سال آینده نیز ادامه می‌یابد و مراسم اسکار به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود. هر سه مراسم در سالن دالبی تیاتر در هالیوود برگزار خواهد شد.

کریگ زادان و نیل مرون که تهیه کننده سه اسکار آخر بودند، سال بعد این مسئولیت را برعهده نخواهند داشت. هنوز جانشینی برای آنها انتخاب نشده است. در ضمن آکادمی قصد دارد تا نامزدهای جایزه بهترین فیلم را به رسم سابق به پنج فیلم بازگرداند.

هشتادو هشتمین مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ از ساعت ۷ بعدازظهر شروع می‌شود. 


ویدیو مرتبط :
مکان و زمان برگزاری چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان و مکان برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت پاشایی مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


مراسم چهلم مرتضی پاشایی اعلام شد

بر اساس اعلام رسمی خانواده مرتضی پاشایی زمان و مکان برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت پاشایی مشخص شد. .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مراسم چهلم این خواننده پنجشنبه چهارم دی ماه ساعت 14 در بهشت زهرا و قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

مرتضی پاشایی صبح روز ۲۳ آبان‌ماه براثر سرطان معده در سن ۳۰ سالگی درگذشت و ۲۵ آبان‌ماه در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین