اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران


بعد از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام مصلای تهران به عنوان مکان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر: نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در نهایت توانست زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشخص کند.

بر اساس بروشوری که از سوی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمااشگاه کتاب فرانکفورت توزیع شده, نمایشگاه بیست و هشتم کتاب از 6 تا 16 ماه می سال آینده میلادی برگزار می‌شود.

این به معنای آن است که نمایشگاه کتاب سال آینده از 16 اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد.

همچنین امیر مسعود شهرام نیا نیز در حاشیه این نمایشگاه و در غرفه ایران محل برگزاری نمایشگاه بیست و هشتم را مصلای امام خمینی معرفی کرد.


ویدیو مرتبط :
برگزاری 28 امین نمایشگاه کتاب تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران


بازه زمانی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال 1394 اعلام شد که بر این اساس این نمایشگاه با تغییر زمان رو به رو شده است.

خبرگزاری مهر: بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 9 تا 19 اردیبهشت سال 1394 برگزار می‌شود و به این ترتیب زمان برگزاری این نمایشگاه برای سال آینده هم یک روز عقب کشیده شده است.

با اینکه 27 دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌گذرد، بازه زمانی برگزاری آن در چند سال اخیر مدام در حال تغییر بوده و مشخص نیست چرا این نمایشگاه بزرگ هنوز یک تقویم مشخص ندارد؟

در همین حال، اعلام بازه زمانی برگزاری نمایشگاه کتاب سال بعد تهران از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در حالی اتفاق می‌افتد که هنوز مکان برگزاری آن معلوم نیست.

چندی پیش علی جنتی وزیر ارشاد خواستار رزرو محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده شده بود. بر اساس اعلام، هفته گذشته هیئتی کارشناسی از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در بازدید از این محل، امکان برگزاری نمایشگاه کتاب را در آن مورد سنجش قرار داده‌اند.

گزارش این هیئت هنوز اعلام نشده اما قرار است تا کمتر از یک ماه آینده محل برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد و رئیس این نمایشگاه رسماً اعلام شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از معتبرترین نمایشگاه‌های بین المللی کتاب در آسیا و خاورمیانه است. حضور سالانه بیش از 2 هزار و 400 ناشر داخلی و 600 ناشر خارجی و بازدید بیش از 5 میلیون نفر از این نمایشگاه، از جمله ویژگیهای آن است.

از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه کتاب که تقریباً همزمان با نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شوند، می‌توان به نمایشگاه کتاب ابوظبی، نمایشگاه کتاب ژنو، نمایشگاه کتاب کوالالامپور، نمایشگاه کتاب بوداپست، نمایشگاه کتاب بوگاتا و نمایشگاه کتاب کبک کانادا اشاره کرد.