اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان واریز معوقات دو ماه اول سال 95


سخنگوی دولت گفت: با ابلاغ بودجه سال 95، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه 2 ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهوری بودجه سال 95 را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است.

نوبخت ادامه داد: با ابلاغ بودجه سال 95، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه 2 ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: تلاش این سازمان برای تایید بودجه سال 95پیش از سال جاری در مجلس شورای اسلامی برای بروز کردن پرداخت ها دولت به خصوص به کارمندان صورت گرفت.


ویدیو مرتبط :
‫تصاویر تکان دهنده از دیدار مادر و فرزندش پس از 36 سال در برنامه ماه عسل 95 +پشت صجنه جالب‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان واریز اولین یارانه سال 95 اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام نمود یارانه فروردین ماه ساعت 24روز پنجشنبه 26 فروردین واریز می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان هدفمندی یارانه ها، «شصت و دومین»مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماهسال جاری همانند ماه های گذشته به ازاء هرنفر455/000 ریال ساعت 24:00 روز پنجشنبه مورخ 1395/1/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.