اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان واریز مطالبات بازنشستگان کشوری


مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله دیگری از مطالبات بازنشستگان کشوری طی هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله دیگری از مطالبات بازنشستگان کشوری طی هفته آینده خبر داد.

ایراندخت عطاریان با بیان این مطلب افزود: تاکنون هفت مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری پرداخت شده است و تاکنون یک هزار و 830 میلیارد تومان در قالب این مطالبات اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: مرحله هشتم مطالبات بازنشستگان نیز هفته آینده در ایام دهه فجر به این افراد پرداخت خواهد شد بطوریکه به هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول 200 هزار تومان پرداخت می شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگان کشوری از تسویه مطالبات 300 هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: تا کنون حدود یک میلیون و 400 هزار تومان به 830 هزار بازنشسته مشمول دریافت این مطالبات اختصاص یافته است و در مجموع 60 درصد مطالبات تا به این مرحله پرداخت شده است و مابقی نیز طی چند مرحله دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی به اقدامات این صندوق اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات ما بیمه طلایی دو میلیون و 500 هزار بازنشسته کشوری است بطوریکه این افراد می توانند به همراه خانواده هایشان از خدمات درمانی و بستری بیمارستانها و مراکز درمنی طرف قرارداد بیمه طلایی آتیه سازان حافظ البته بدون هیچ سقفی بهره مند شوند.

به گفته عطاریان، برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی، تخصیص وام ودیعه مسکن به بازنشستگان مستاجر و کم درآمد و همچنین اجرای بیمه عمر و حوادث بازنشستگان با حمایت و مساعدت دولت و پرداخت وام ضروری از جمله فعالیت‌های صندوق بازنشستگی است.


ویدیو مرتبط :
بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری تکمیل تر شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان واریز مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان


مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان در روز 28 اسفند ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان در روز 28 اسفند ماه خبر داد.

ایراندخت عطاریان در جمع مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این خبر گفت: 200 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری فردا دوشنبه 28 اسفند ماه واریز می‌شود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه منابع مالی مورد نیاز تأمین شد و از صبح روز دوشنبه 28 اسفند ماه مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانکی 730 هزار بازنشسته مشمول این قانون، واریز می‌شود.

به گفت عطاریان با پرداخت چهارمین مرحله از مطالبات، کل مبلغ دریافتی هر یک از بازنشستگان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به 820 هزار تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم با بانک عامل به عمل آمده و بازنشستگان مشمول قانون فوق می‌توانند از صبح روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه با مراجعه به بانک عامل نسبت به برداشت مطالبات خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: تا کنون با پرداخت‌های صورت گرفته مطالبات بیش از یکصد هزار از بازنشستگان کاملاً تسویه شده و قطعاً با پرداخت این مرحله نیز مطالبه تعداد دیگری از بازنشستگان به طور کامل تسویه خواهد شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش دارد به محض تأمین منابع مالی حاصل از فروش سهام شرکت‌های دولتی در بورس توسط سازمان خصوصی سازی باقیمانده مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان کشوری گفت : با حمایت دولت و اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی رییس جمهور محترم برای اجرای این بسته حمایتی درمانی بیش از یک میلیون و 150 هزار بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و مزایای بیمه طلایی بستری درمان برخوردار شدند.

عطاریان تصریح کرد: در بیمه طلایی درمان بازنشستگان کشوری بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری به راحتی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پذیرش شده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی درمان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در سه ماهه اول سال آینده نیز تمامی بازنشستگان کشوری بتوانند هم چون گذشته از خدمات درمانی بیمه طلایی بهره‌مند شوند بنابراین بازنشستگان عزیز توجه داشته باشند که صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان بیمه گر همچنان نسبت به ارایه خدمات درمانی در قالب بسته حمایتی بیمه طلایی تعهدات خود را انجام خواهد داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ارایه خدمات بیمه طلایی به افراد تحت تکفل بازنشستگان در سال آینده اظهار داشت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز بیمه طلایی و آثار مثبت و ارزنده این طرح در بهبود وضعیت درمانی بازنشستگان و رضایت خاطر آنان از کاهش هزینه‌های درمانی، صندوق بازنشستگی کشوری در فاز دوم اجرای بیمه طلایی تصمیم دارد پوشش این خدمت جدید را به افراد تحت تکفل بازنشستگان نیز تعمیم دهد.

به گفته وی تمامی بازنشستگان و خانواده‌های آنان نیز از سه ماهه دوم سال 92 تحت پوشش بیمه طلایی درمان قرار می‌گیرند.

عطاریان در پایان با تبریک عید سعید نوروز به افزایش خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده اشاره کرد و گفت: احداث و راه اندازی خانه‌های مهر، گسترش و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری، اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت وام ضروری و سایر برنامه‌های رفاهی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال 92 برای بازنشستگان کشوری به اجرا در خواهد آمد.