اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فرهنگیان


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از واریزمابه التفاوت افزایش حقوق تیرماه فرهنگیان تا پایان وقت امروز به حساب آنان خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از واریزمابه التفاوت افزایش حقوق تیرماه فرهنگیان تا پایان وقت امروز به حساب آنان خبر داد.

 وحید كیارشی با بیان این مطلب گفت: واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فرهنگیان كه قرار بود آخر تیرماه پرداخت شود، به حساب استان ها واریز شده و ادارات كل آموزش  وپرورش استان ها موظفند ظرف امروز این مبلغ را به حساب فرهنگیان ذی نفع واریز كنند.

 قرار بود این افزایش حقوق با حقوق تیرماه فرهنگیان پرداخت شود كه بنابه دلایل اعلام شده قانونی با چند روز تآخیر به حساب آنان واریز می شود.


ویدیو مرتبط :
پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان واریز افزایش ضریب حقوق فرهنگیان


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از واریز مقرری مربوطه ناشی از افزایش ضریب حقوق فرهنگیان خبر داد و گفت: این مقرری از اردیبهشت ماه به حساب مستخدمین رسمی و پیمانی این وزارتخانه واریز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از واریز مقرری مربوطه ناشی از افزایش ضریب حقوق فرهنگیان خبر داد و گفت: این مقرری از اردیبهشت ماه به حساب مستخدمین رسمی و پیمانی این وزارتخانه واریز می‌شود.

وی توضیح داد: کسور واریزی به حساب صندوق بازنشستگی در جمع کل درآمد مشمول مالیات به حساب آمده و جمع جبری مالیات و کسری مقرری ماه اول موجب شده تا درآمد قابل تصرف، مطلوب کارکنان نباشد.

به گفته کیارشی، وزارت آموزش و پرورش در اعمال ضریب و انجام کسورات به طور دقیق قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده است و ذی‌حسابان به عنوان نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز کل فرایند را بررسی و تایید کرده‌اند.