اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان معرفی ۳ وزیر به مجلس



احمد توکلی,زمان معرفی وزرا به مجلس

زمان معرفی ۳ وزیر به مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: بنابر صحبت‌هایی که شده قرار است سه وزیر بعد از تعطیلات مجلس معرفی شوند.

احمد توکلی اظهار کرد: عده‌ای به دنبال تشکیل فراکسیون اعتدال که حامیان دولت بوده، بودند اما بنده از وضعیت این فراکسیون اطلاعی ندارم.
 
وی با اشاره به اینکه وظایف سرپرستان از نظر قانونی مطابق با وظایف وزیر است گفت: از نظر قانونی سرپرست همان حقوقی را دارد که وزیر دارد چرا که سرپرستی متکی بر تصمیم رئیس‌جمهور بوده و تصمیم رئیس‌جمهور مستند به قانون اساسی است.
 
توکلی گفت: از نظر قانونی دامنه اختیارات یکی بوده اما اینکه به صلاح باشد یا نباشد باید تحلیلی کارشناسانه در مورد آن صورت پذیرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه قرار شده بعد از تعطیلات مجلس سه وزیر باقی‌مانده معرفی شوند گفت: وزرای سه وزارتخانه باقی‌مانده قرار است بعد از پایان تعطیلات مجلس معرفی شوند./تسنیم


ویدیو مرتبط :
نمایندگان مجلس: توقع مجلس از دولت، معرفی وزیر معتدل است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان معرفی وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس


برخی خبرها از این حکایت داشت که حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را امروز (یکشنبه) به مجلس معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: برخی خبرها از این حکایت داشت که حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را امروز (یکشنبه) به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد که رئیس‌جمهور احتمالاً روز چهارشنبه این هفته فردی را برای تصدی وزارتخانه مذکور به مجلس معرفی می‌کند.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان فردا به مجلس معرفی خواهد شد، اظهار داشت: روز گذشته آقای انصاری گفت احتمالاً گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه معرفی خواهد شد.

مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه تا کنون وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس معرفی نشده است، گفت: آقای انصاری همچنین گزینه‌هایی که در رسانه‌ها به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه مطرح می‌شود را تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست.

همچنین یک منبع آگاه در دولت اظهار داشت: بعید است امروز وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شود و احتمالاً چهارشنبه وزیر پیشنهادی معرفی خواهد شد.

وی تأکید کرد: دولت تا چهارشنبه فرصت دارد وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

این منبع آگاه در ادامه یادآور شد: سرپرست فعلی وزارتخانه ورزش و جوانان به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی نخواهد شد.

همچنین محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، درباره مطرح شدن برخی گزینه‌ها به عنوان گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح‌کرد: ما هیچکدام از این گزینه‌ها را بعنوان گزینه قطعی نشنیده‌ایم و اطلاعی هم از گزینه نهایی این وزارتخانه نداریم.