اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان مراسم تشییع پیکر عوامل معراجی ها


مراسم تشییع پیکر مدیر عامل شهرک سینمایی دفاع مقدس ساعت 9 صبح جمعه 20 دی ماه از مقابل بنیاد روایت فتح واقع در میدان فردوسی ابتدای خیابان سپهبد قرنی برگزار می شود.

خبرگزاری مهر: مراسم تشییع پیکر زنده یاد سرگرد علی اکبر رنجبر مدیر عامل شهرک سینمایی دفاع مقدس ، محمد جواد شریفی مدیر جلوه های ویژه میدانی، رضا فرجی جانشین تولید، مهدی مرادی دستیار جلوه های ویژه و جمشید احسانی عضو گروه تدارکات پروژه "معراجی ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی ساعت 9 صبح جمعه 20 دی ماه از مقابل بنیاد روایت فتح واقع در میدان فردوسی ابتدای خیابان سپهبد قرنی برگزار می شود.

صبح روز چهارشنبه 18 دی ماه علی اکبر رنجبر به همراه محمدجواد شریفی مدیر جلوه های ویژه و تعدادی دیگر از همکاران وی بر اثر انفجاری در پشت صحنه فیلم - سریال "معراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی، کشته شدند.

گفتنی است بر اثر انفجار ناگهانی نارنجک در یک خودور که برای بخش جلوه‌های ویژه این فیلم - سریال استفاده می‌شده است، برخی از عوامل دیگر این پروژه هم دچار سانحه شدند. اما هیچ‌یک از بازیگران اصلی کار در این سانحه دچار آسیب نشدند.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید العاروری در بیروت: آغاز مراسم تشییع با شکوه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان و مکان مراسم تشییع پیکر مصطفی عبداللهی اعلام شد



اخبار,اخبار فرهنگی ,مصطفی عبداللهی

پیکیر مصطفی عبداللهی، هنرمند فقید تئاتر فردا از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مصطفی عبداللهی ساعت 9 صبح فردا، شنبه دوم خردادماه مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

این بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و رادیو پس از 14 سال مبارزه با بیماری سرطان درحالی‌که از چند هفته قبل به دلیل وخیم شدن حالش در بیمارستان بستری بود، حدود ساعت 9 صبح امروز، پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان به دیار باقی شتافت.

نمایش «در اعماق» به کارگردانی عبداللهی از چند روز قبل در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته که البته در غیاب او میکائیل شهرستانی سرپرستی گروه را برعهده دارد.

این فرصت اجرا به دلیل علاقه‌مندی این هنرمند به اجرای عمومی «در اعماق» هماهنگ شده بود، اما متأسفانه او به دلیل بیماری نتوانست بر صحنه حضور داشته باشد.

 

اخبار فرهنگی - مهر