اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان مجالس ترحیم والده‌ی سخنگوی دولت در رشت و تهران



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, نوبخت

مجلس ترحیم والده‌ی سخنگوی دولت روز چهارشنبه ساعت 15:30 تا 17 در مصلی رشت برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا ، مجلس ترحیم بانو حاجیه خانم ربابه حجتی، والده‌ی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و علی نوبخت نماینده‌ی منتخب تهران علاوه‌ بر روز چهارشنبه در مصلی رشت از ساعت 15:30 تا 17 در روز جمعه 10 اردیبهشت نیز از ساعت 9 تا 10:5 صبح در مسجد نور تهران برگزار خواهد شد.

خانواده‌ی نوبخت ضمن تقدیر از کسانی که با این خانواده ابراز همدردی کرده‌اند از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی درخواست کردند که به حضور در مراسم ترحیم بسنده نموده و از آوردن تاج گل به مراسم خودداری کنند.

 


ویدیو مرتبط :
مراسم ترحیم والده دکتر روحانی با حضور رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجلس ترحیم والده‌ سخنگوی دولت فردا برگزار می‌شود



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی , محمدباقر نوبخت

مجلس ترحیم والده‌ی سخنگوی دولت فردا جمعه 10 اردیبهشت در مسجد نور تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، مجلس ترحیم بانو حاجیه خانم ربابه حجتی، والده‌ی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و علی نوبخت نماینده‌ی منتخب تهران فردا جمعه 10 اردیبهشت نیز از ساعت 9 تا 10:30 صبح در مسجد نور تهران برگزار خواهد شد.