اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان قطعی برگزاری مراسم تحلیف روحانی


سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: 13 مرداد تاریخ قطعی برگزاری مراسم تحلیف آقای روحانی در مجلس است.

خبرگزاری ایسنا: عبدالرضا مصری با اشاره به برگزاری جلسه علنی روز یکشنبه (23 تیر) مجلس بعد از تعطیلات دوهفته‌ای اظهار کرد: ساعت کاری مجلس در ایام ماه مبارک رمضان همچون ماه‌های دیگر خواهد بود؛ یعنی جلسات صحن علنی از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر است.

به گفته وی جلسات کمیسیون‌های تخصصی نیز طبق روال قبلی درساعت 14 تشکیل می‌شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین با بیان اینکه 13 مرداد تاریخ قطعی برگزاری مراسم تحلیف آقای روحانی در مجلس است، گفت: مجلس در حال حاضر مقدمات برگزاری مراسم تحلیف را انجام می‌دهد؛ به همین منظور بعد از انجام مراسم تنفیذ در روز 12 مرداد، مراسم تحلیف یک روز بعد از آن یعنی یکشنبه 13 مرداد برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
قسمت سوم مراسم تحلیف روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری مراسم تحلیف روحانی در مجلس


یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که بعد از برگزاری مراسم نتفیذ حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب، احتمالا مراسم تحلیف در مجلس 13 مرداد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که بعد از برگزاری مراسم نتفیذ حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب، احتمالا مراسم تحلیف در مجلس 13 مرداد برگزار می‌شود.

محمد دهقان اظهار کرد: 12 مرداد سالروز انتقال دولت است که مراسم تنفیذ در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری مراسم تحلیف نیز گفت: احتمالا یکشنبه 13 مرداد مراسم تحلیف در مجلس برگزار می‌شود و بعد از آن رییس جمهور موظف است ظرف یک هفته کابینه خود را به مجلس معرفی کند.

دهقان گفت:‌ نحوه برگزاری مراسم تحلیف در آیین‌نامه قید شده است در این مراسم رییس جمهور فعلی حضور خواهد داشت و وزیر کشور نیز گزارشی از روند برگزاری انتخابات می‌دهد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار می‌شود آقای روحانی طبق اصل 121 سوگند نامه‌ای را قرائت می‌کند و سپس آن را امضا می‌نماید.