اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر



اخبار,اخبار اقتصادی , مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال برنامه فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور اجرا می شود.

احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا شهر برازجان افزود: با توجه به برگشت سریع سرمایه در فروش اقساطی هرچه بتوانیم واحدهای بیشتری را با این روش به فروش برسانیم و مردم پولهایشان را پرداخت کنند این سرمایه ها برای تسریع در تکمیل و اتمام پروژه ها موثر است.

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

اصغری مهرآبادی، مجموع تسهیلات پرداخت شده در طرح مسکن مهر در کشور را 456هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 430هزار میلیارد ریال از این مبلغ توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: تصمیم های خوبی درنشست با معاون اول رییس جمهور در مورد مسکن مهر اتخاذ شده است که با عملی شدن آنها قادر خواهیم بود تا پایان سال زمینه اسکان حدود یک میلیون و 200 هزار نفر را فراهم کنیم.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر در فاصله 65 کلومتری شرق بوشهر واقغ است.
اخبار اقتصادی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش اقساطی ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر



اخبار,اخبار اقتصادی ,مسکن مهر

وی افزود: نازک کاری یک میلیون و 750 هزار واحد تمام شده است و امسال تلاش می‌کنیم نازک کاری ها را به بیش از دو میلیون و 100 هزار واحد افزایش دهیم و نازک کاری کمتر از 200 هزار واحد برای سال آینده می ماند.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از فروش اقساطی ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سال جاری و دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد اصغری‌ مهرآبادی با بیان اینکه در سال جاری 450 هزار واحد به فروش اقساطی می‌رسد ، گفت: از دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر که قراردادشان از ابتدای طرح مسکن مهر منعقد شده، دو میلیون و 120 هزار واحد از مرحله اسکلت سقف عبور کرده و سفت کاری بیش از دو میلیون واحد به اتمام رسیده است.

وی افزود: نازک کاری یک میلیون و 750 هزار واحد تمام شده است و امسال تلاش می‌کنیم نازک کاری ها را به بیش از دو میلیون و 100 هزار واحد افزایش دهیم و نازک کاری کمتر از 200 هزار واحد برای سال آینده می ماند.

اصغری مهرآبادی از ادامه تلاش‌ها برای صدور بیشتر سندهای اعیانی خبر داد و اظهار داشت : برای صدور سند اعیانی به پایان کار نیاز داریم و تلاش می کنیم امسال سندهای بیشتری صادر کنیم.

مهرآبادی افزود :طبق دستور وزیر راه و شهرسازی ؛ از محل فروش اراضی؛ خدمات زیربنایی، روبنایی‌، هزینه بخشی از آماده‌سازی‌ها تامین می شود و به همین منظور هزار میلیارد تومان زمین اختصاص یافته و با بانک مسکن هم مذاکره شده است تا این رقم در اختیار پیمانکارانی که مطالبه دارند ، قرار داده شود و از این محل مشکل تامین خدمات زیربنایی برطرف شود.

وی با بیان اینکه پیش از این رقمی که از مردم دریافت می‌شد بسیار زیاد بود ، یادآوری کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، برای تامین خدمات زیربنایی، جاده، پل، تونل و همچنین بخش‌هایی که هزینه‌های زیادی دارد از متقاضیان مبلغی دریافت نمی‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به دستور دیگر وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن مهر شهر جدید پردیس اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه ساخت و ساز 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال 91 آغاز شده است ،بنا به نظر وزیر راه و شهرسازی،  به همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس افزایش تسهیلات از 25 میلیون به 30 میلیون تومان ، تعلق می گیرد.

 

اخبار اقتصادی - خبرگزاری صدا و سیما