اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان عرضه سامسونگ Gear s2 مشخص شد


سامسونگ بالاخره بعد از هیایوی زیاد در رسانه ها درباره ساعت های هوشمند خود بالاخره از تاریخ عرضه Gear S2 و Gear S2 Classic در ایالات متحده خبر داد

وب‌سایت زوک تک: سامسونگ بالاخره بعد از هیایوی زیاد در رسانه ها درباره ساعت های هوشمند خود بالاخره از تاریخ عرضه  Gear S2 و Gear S2 Classic در ایالات متحده خبر داد،یعنی فردا،روز جمعه مورخ ۲ اکتبر

کمپانی Samsung در خبرهایی اعلام کرده بود که سر و صدای زیادش نگاه ها را به زمان پرده برداری ساعت های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic منتظر گذاشته است.

فردا عرضه ساعت های هوشمند سامسونگ شروع می شود

مخصوصا در نمایشگاه IFA که در اواخر ماه آگوست برگزار شد و این ساعت ها معرفی شدند همه منتظرند تا ببینند چه زمانی  می توانند یکی از آنها را خریداری کنند.حال جواب رسمی این کمپانی منتشر شد.

اگر شما در ایالات متحده زندگی می کنید و همچنین برای خرید این ساعت ها مشتاق هستید باید بگویم که کمتر از ۲۴ ساعت دیگر این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

دو ساعت هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic در ۲ اکتبر یعنی فردا روز جمعه برای فروش عرضه خواهند شد

فردا عرضه ساعت های هوشمند سامسونگ شروع می شود

ساعت Gear  S2 کمتر شبیه به یک کامپیوتر کوچک شده است و اصل ساعت بودن بیشتر در آن دیده می شود. چه در مدل کلاسیک آن که بندی چرمی دارد و چه در مدل اسپرت آن، این موضوع مشخص است.گفتنی است این ساعت هوشمند اندرویدی نیست و از پلتفرم خود سامسونگ یعنی Tizen قدرت گرفته است.

در مورد اپلیکیشن های این ساعت ها باید گفت که حدودا ۱۰۰۰ اپلیکیشن در زمان عرضه برای Gear S2 در دسترس خواهد بود. گفتنی است که بیش از صد توسعه دهنده به طور اختصاصی مشغول ساخت این اپلیکیشن ها برای ساعت هوشمند جدید سامسونگ بوده اند.

در فروشگاه های آنلاین Samsung، Amazon, Best Buy و Macy نیز این ساعت های هوشمند موجود هستند. قیمت Gear S2 چیزی حدود ۲۹۹٫۹۹ دلار و قیمت S2 Classic نیز چیزی حدود ۳۴۹٫۹۹ دلار خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بررسی دو نسخه از ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 - S2 Class

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان عرضه گلکسی نوت 6 سامسونگ


گلکسی نوت 5 اواخر تیر ماه سال ۹۴ معرفی شد و در حال حاضر نیز یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار است. حالا به نظر می‌‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید نوت خود را یک ماه زودتر از موعد معرفی کند.

زومیت: گلکسی نوت 5 اواخر تیر ماه سال ۹۴ معرفی شد و در حال حاضر نیز یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار است. حالا به نظر می‌‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید نوت خود را یک ماه زودتر از موعد معرفی کند.

گلکسی نوت 6 با توجه به روند قبلی سامسونگ بهتر از نوت ۵ خواهد بود که در حال حاضر یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار است. در حالی که انتظار معرفی نوت ۶ را یک سال بعد از نوت ۵ داشتیم اما ممکن است این اتفاق کمی زودتر از زمان مورد انتظار بیفتد.

زمان عرضه گلکسی نوت 6 سامسونگ

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت کره‌ای The Bell، سامسونگ در نظر دارد تا نوت ۶ را اواخر خردادماه یعنی حدود ۳ تا ۴ ماه دیگر معرفی کند. ظاهرا این گوشی با نام رمز Grace شناخته شده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ان یا اندروید 7 خواهد بود. البته باید تا آن زمان گوگل نسخه‌ی بعدی اندروید را نهایی کرده باشد که با توجه به عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش ممکن است اندروید ان به زودی نهایی شود.

متاسفانه این منبع کره‌ای اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی نداده اما بنابر اخبار قبلی انتظار می‌رود گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، رم ۶ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (به احتمال زیاد مشابه گلکسی اس ۷) خواهد بود.

در حال حاضر هیچ یک از این اطلاعات را نمی‌توان تایید کرد و باید چند ماه صبر کنیم تا اطلاعات دقیق‌تری از فبلت بعدی سامسونگ بدست آوریم.