اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان عرضه اندروید 6 برای G4 ال جی


پس از آنکه گوگل هفته‌ی گذشته نکسوس‌های خود را به اندروید ۶ مارشمالو بروز کرد، حال گویا نوبت به دارندگان جی ۴ ال‌جی رسیده تا گوشی خود را به آخرین نسخه از اندروید بروز کنند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: پس از آنکه گوگل هفته‌ی گذشته نکسوس‌های خود را به اندروید ۶ مارشمالو بروز کرد، حال گویا نوبت به دارندگان جی ۴ ال‌جی رسیده تا گوشی خود را به آخرین نسخه از اندروید بروز کنند. ال‌جی اعلام کرده که کاربران لهستانی جی ۴ اندروید ۶.۰ مارشمالو را از هفته‌ی آینده دریافت خواهند کرد.

زمان عرضه اندروید 6 برای G4 ال جی

ال‌جی از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که آخرین نسخه از اندروید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پرچمداران خود منتشر می‌کند. حال این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که دارندگان جی ۴ در لهستان از هفته‌ی آینده بروزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو را برای گوشی‌هوشمندشان دریافت خواهند کرد. پس از کاربران لهستانی، نوبت به کاربران در آمریکا، آسیا و اروپا خواهد رسید. ال‌جی اعلام کرده که کاربران لهستانی، اولین افرادی خواهند بود که اندروید مارشمالو را روی گوشی‌هوشمندشان دریافت خواهند کرد.

کریس یی، قائم مقام ال‌جی در خصوص عرضه‌ی زودهنگام اندروید مارشمالو برای کاربران جی ۴ این چنین اظهار نظر کرده است:

ال‌جی موفق شده تا با همکاری نزدیک با گوگل، اندروید ۶.۰ مارشمالو را برای جی ۴ پیش از رقبایش منتشر کند.
باید به همکاری ال‌جی و گوگل برای عرضه‌ی نکسوس 5X اشاره کرد که قرار است اواخر ماه جاری میلادی روانه‌‌ی بازار شود. این گوشی‌هوشمند نیز مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.

ال‌جی در آینده‌ی نزدیک اطلاعات مربوط به انتشار اندروید مارشمالو برای سایر گوشی‌های هوشمندش را منتشر خواهد کرد. یقینا در جدول زمانی مورد نظر برای انتشار آخرین نسخه از اندروید، اپراتورهای مخابراتی نیز نقش پررنگی خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند ال جی G Watch

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اندروید 6.0 رسما برای ال جی G3 عرضه شد


شرکت ال‌جی اندروید 6.0 یا مارشمالو را به شکل رسمی برای گوشی G3 عرضه کرد. این بروزرسان از امروز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ال‌جی اندروید 6.0 یا مارشمالو را به شکل رسمی برای گوشی G3 عرضه کرد. این بروزرسان از امروز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اندروید 6.0 رسما برای ال جی G3 عرضه شد

این بروزرسان را می‌توان از طریق کامپیوتر یا به شکل OTA (از طریق خود گوشی و بدون نیاز به کامپیوتر) روی گوشی نصب کرد. هر دو مدل 16 و 32 گیگابایتی تلفن همراه هوشمند G3 اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد. این بروزرسان قبلا برای این گوشی در کشور لهستان عرضه شده بود.

شرکت ال‌جی مدتی پیش هم اندروید 6.0 را برای گوشی G4‌ در کشورهای کره‌ی جنوبی و لهستان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی عرضه کرده بود. هنوز مشخص نیست این سیستم عامل در چه تاریخی برای تمام کشورها و مدل‌های این تلفن همراه هوشمند عرضه می‌شود؛ اما به‌زودی باید شاهد عرضه‌ی این سیستم‌عامل باشیم.