اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان شروع به کار مدارس کشور در سال 92


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بر دایر بودن مدارس کشور از ۱۷ فروردین ۹۲ تأکید کرد.

خبرگزاری فارس:  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بر دایر بودن مدارس کشور از ۱۷ فروردین ۹۲ تأکید کرد.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۲، اظهار داشت: تمام مدارس کشور از ساعت ۷ صبح روز ۱۷ فروردین دایر هستند.

وی با اشاره به مدارس طرح اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا عصر ۱۶ فروردین ادامه دارد و پس از آن، مدارس برای حضور دانش‌آموزان آماده‌سازی می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای آماده‌سازی مدارس مشمول طرح اسکان نوروزی فرهنگیان، صورت گرفته است و مدارس از ۱۷ فروردین دایر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آغاز سال تحصیلی93-92 در مدارس فتح آباد رشتخوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شروع سال 92 با قطعی آب در شمال کشور!


برخی ساکنان مرکز استان مازندران سال نو با قطعی آب در ساری همراه شد.

خبرگزاری فارس: در ساعات پایانی سال 91 و ابتدایی سال 92 مردم ساری با قطعی آب شرب شهری مواجه شدند و این مسئله سبب دردسر ساکنان مرکز استان شد.

رفت و روب‌های پایانی سال امری اجتناب‌ناپذیر است و این امر موجب شد تا شهروندان ساروی ساعات پایانی سال را با بی‌آبی و یا کم‌آبی بگذرانند.

پیگیری‌های مردم ساری به حدی رسید که با تماس به شماره تلفن 122 و 01512267402 کسی پاسخگوی آنان نبود و به ناچار با دفتر خبرگزاری فارس تماس گرفتند و مشکل خود را برای پیگیری و اطلاع‌رسانی به مدیران ارشد استان که دلیل قطعی آب در چیست، مطرح کردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پی گزارش قطعی آب در مرکز مازندران با مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان مازندران تماس تلفنی داشت و این مسئول استانی اظهار داشت: ظرفیت آب استان پاسخگوی مصرف بیش از حد را ندارد.

محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به اینکه امروز در ساعات پیک مصرف میزان استفاده از آب شرب شهری افزایش یافت، خاطرنشان کرد: منابع آبی استان ظرفیت آب مصرفی ساکنان استان را در حالت عادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در مازندران و میزان مصرف بالای مردم در ساعات قبل و بعد از تحویل سال مشکل آبرسانی در استان را بیشتر کرد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز یک هزار و 400 لیتر در ثانیه تولید آب برای ورود به شهر ساری را داشتیم که تکاپوی مصرف مردم مرکز استان را نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف آب در مازندران مخازن آب استان به شدت با افت مواجه شد.

وی اذعان داشت: تلاش ما این است تا ساعاتی دیگر آبرسانی دوباره در ساری و شهرستان‌هایی که با مشکل قطعی آب مواجه شدند جبران شود.