اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی



اخبار,اخبار سیاسی ,زمان سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به خراسان‌شمالی طی اسفند ماه سال جاری خبر داد.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: مقرر است طی سفر معاون اول رییس جمهور به استان در اسفند ماه امسال به منظور کلنگ زنی طرح توسعه پتروشیمی، سفر دیگر اعضای هیات دولت نیز در قالب سفرهای استانی دولت یازدهم، به خراسان شمالی انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که سفر رییس جمهور و هیات دولت، به آب و هوا بستگی دارد؛ در صورتی که این سفر اسفند ماه صورت نگیرد، به فروردین ماه موکول می‌شود.

ثروتی افزود: در این سفر طرح‌هایی همانند راه آهن بجنورد به پرسه سو و ترکمنستان، جبران کمتر توسعه یافتگی خراسان شمالی، تامین اعتبار سد قردانلو، هم‌ترازی نیروی انسانی و تشکیلات استان در مقایسه با استان‌های هم‌تراز بزرگراه مشهد، بجنورد گرگان بررسی می‌شود.
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سفر عشق - آخرین سفر دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان سفر رییس‌جمهور به لرستان مشخص شد



اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به لرستان


 اخبار سیاسی - شریعتمداری:
رییس‌جمهوری چهارشنبه به لرستان می‌رود

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی چهارشنبه هفته جاری 27 خرداد به استان لرستان سفر می کند.

محمد شریعتمداری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس دولت تدبیر و امید در این سفر دو روزه با مردم این استان دیدار خواهد کرد و همچنین در نشست علما، ایثارگران و برگزیدگان استان ایلام شرکت خواهد کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری اظهار داشت: رییس جمهوری در این سفر در نشست سرمایه گذاری و توسعه استان و جلسه شورای اداری استان لرستان شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری پیش از این به همراه شماری از اعضای دولت تدبیر و امید به استان های مرزی خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و ایلام سفر کرده بود.
اخبار سیاسی - ایرنا