اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان رقابت تلویزیونی «قوی‌ ترین مردان ایران»


امید محمدیان که پیشتر تهیه‌کنندگی «قوی‌ترین ‌مردان ایران» را بر عهده داشته است، از ساخت سری جدید این مسابقه با عنوان «قوی‌ترین‌ها» در دی ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: امید محمدیان که پیشتر تهیه‌کنندگی «قوی‌ترین ‌مردان ایران» را بر عهده داشته است، از ساخت سری جدید این مسابقه با عنوان «قوی‌ترین‌ها» در دی ماه خبر داد.
 
این تهیه‌کننده گفت: این مسابقه در 26 قسمت تولید می‌شود که 10 قسمت از آن پیش از نوروز به پخش می‌رسد و 16 قسمت از آن نیز ویژه‌ی ایام عید خواهد بود.
 
محمدیان با اشاره به متفاوت بودن سری جدید «قوی‌ترین مردان ایران» گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه از رشته‌های مختلف ورزشی حضور خواهند داشت و پنج توانایی سرعت، قدرت، تعادل، استقامت و هوش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
محمدیان امیری پیش از این گفته بود، ما اولین‌ بار مسابقه «قوی‌ترین مردان ایران» را با راه‌اندازی انجمنی به همین نام در سال 77 ضبط و تولید کردیم و سپس در سال 78 این مسابقه از تلویزیون پخش شد. سپس از این طریق ورزشکاران قدرتی شناسایی شدند و مسابقات پرورش اندام در سری‌های بعدی این مسابقه پیگیری شد.
 
وی اظهار کرده بود، مسابقه «مردان آهنین» از روی «قوی‌ترین مردان ایران» کپی شد؛ مسابقه‌ای که مسؤول برگزاری آن نبودیم و چون حواشی زیادی به دنبال داشت مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند از ادامه آن جلوگیری کنند. در این میان ما طرحی را به شبکه پنج با نام «قوی‌ترین‌ها» ارائه کردیم که آیتم‌های آن با هوش، سرعت، تمرکز و قدرت افراد تناسب دارد.
 
 تولید برنامه‌ی «قوی‏ترین زنان» نیز به تهیه‌کنندگی امیریان در برخی رسانه‌ها منتشر شده‌بود که در پی آن شبکه تهران خبر تولید این برنامه را نادرست خواند.


ویدیو مرتبط :
رقابت قوی ترین مردان ارتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»



قوی ترین مردان ایران,قوی ترین مردان ایران91,عکس قوی ترین مردان ایران,مسابقه قوی ترین مردان ایران,قوی ترین مردان ایران در کیش,درگیری در مسابقه قوی ترین مردان ایرا

 

دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»

مسابقات قوی ترین مردان ایران در کیش در حالی با حرف و حدیث های فراوان به پایان رسیده، که اخبار دریافتی از درگیری شدید میان برگزار کنندگان اصلی این مسابقات خبر می دهد.

به گزارش «24»، جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

 

اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی...»

 

این دیالوگ باعث درگیری لفظی و ایجاد درگیری فیزیکی می شود که با وساطت ورزشکاران، ماجرا ختم به خیر می شود. همچنین بعد از پایان یافتن مسابقات و در روز پایانی به نفر اول مسابقات مبلغ 13 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود که این موضوع باردیگر به درگیری میان داداشی و خودنگاه می انجامد. داداشی معتقد است برنامه ای که دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن حدود 2 میلیارد تومان اعتبار و اسپانسر جذب کرده است؛ نباید به نفر اول مسابقات تنها 13 میلیون تومان بدهد که هم نا چیز است و هم در شان قوی ترین مرد ایران نیست. این موضوع هم با عث درگیری و ایجاد ناراحتی در روز پایانی مسابقات می شود./قدس آنلاین

sports-news9