اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران


تیم ملی فوتبال ایران در بازی های دوستانه و تدارکاتی خود در اتریش به مصاف تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا خواهد رفت، دیدار با تیم ترینیداد و توباگو نیز در اردوی برزیل انجام خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی فوتبال ایران در بازی های دوستانه و تدارکاتی خود در اتریش به مصاف تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا خواهد رفت، دیدار با تیم ترینیداد و توباگو نیز در اردوی برزیل انجام خواهد گرفت.

ملی پوشان فوتبال ایران در تاریخ های 28 اردیبهشت، پنجم و نهم خردادماه به ترتیب با تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا دیدار دوستانه و تدارکاتی خواهند داشت. همچنین تیم ملی فوتبال در آخرین بازی تدارکاتی در برزیل 18 خردادماه به مصاف ترینیداد و توباگو می رود.

بر اساس این گزارش، نشست برنامه های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل امروز دوشنبه در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست 3 ساعته، تمامی بخش های بین الملل، مالی، تیم های ملی، روابط عمومی، لجستیک و پزشکی حضور داشتند و برنامه های پیش رو مرور شد.

در این جلسه محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن بیان مسائل مربوط به مسابقات جام جهانی و برنامه های فدراسیون فوتبال، خواسته های فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را بیان کرد.

در این نشست مسوولان بخش های حاضر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

از جمله برنامه های مورد بررسی قرار گرفته می توان به ارسال پرسش نامه های درخواست شده از سوی فیفا ارسال فهرست نهایی بازیکنان، رزرو بلیط برای تیم ملی، اردوی پیشرو در تهران و همچنین برنامه های مورد نظر برای انجام در اردوی اتریش مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست برنامه بازیهای تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش و برزیل مورد بررسی قرار گرفت که بازی های تیم ملی در این دو اردو به شرح زیر برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران 28 اردیبهشت ماه به مصاف تیم ملی بلاروس خواهد رفت.

روز یکشنبه 5 خردادماه نیز برابر تیم مونته نگرو و نهم خردادماه مقابل تیم آنگولا به میدان می رود، این سه دیدار دوستانه در اردوی اتریش برگزار خواهد شد.

همچنین در اردوی برزیل، تیم ملی در یک دیدار تدارکاتی در روز یکشنبه 18 خرداد ماه به مصاف تیم ترینیداد و توباگو خواهد رفت.

رقابت های جام جهانی فوتبال از 22 خرداد ماه در برزیل آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال جوانان ایران و ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام ساعت دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا



جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵,زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران,اخبار ورزشی

  اعلام ساعت دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا

زمان چهار دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، ساعت برگزاری بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

سه شنبه 23 مهر 92، ساعت 19:00  به وقت تهران
ایران – تایلند، ورزشگاه آزادی تهران

جمعه 24 آبان 92، ساعت 15:30 به وقت تهران
تایلند – ایران، ورزشگاه راجامانگالا بانکوک

سه شنبه 28 آبان 92، ساعت 19 به وقت تهران
لبنان- ایران، ورزشگاه اسپورت سیتی بیروت

چهارشنبه 14 اسفند 92- ساعت 19 به وقت تهران
ایران- کویت، ورزشگاه آزادی تهران/فارس