اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان دقیق اعلام نتایج مرحله اول تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 /معرفی7000 نفر برای مصاحبه



زمان اعلام نتایج مرحله اول تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92

زمان دقیق اعلام نتایج مرحله اول تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 /معرفی7000 نفر برای مصاحبه

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 از ساعت 18 امروز چهارشنبه 15 آبان ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 از ساعت 18 امروز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: در این مرحله اسامی بیش از 7000 نفر برای انجام مرحله دوم تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر پنج کد رشته محل تحصیلی) در کد رشته امتحانی ذیربط معرفی شده است، باید با توجه به نکات و برنامه زمانی که به همراه اسامی معرفی شدگان بر روی سایت قرار می‌گیرد برای مصاحبه به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه به دانشگاه برای انجام مرحله دوم به منزله انصراف در کد رشته محل یا کد رشته محل‌های مربوطه تلقی می‌شود، خاطر نشان کرد: از آنجایی که ممکن است بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و ساعت و حضور زمان اطلاع رسانی جدیدی داشته باشند داوطبان به سایت دانشگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.
/ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت و زمان مصاحبه آزمون دکتری 92



آزمون دکتری,مصاحبه آزمون دکتری, زمان مصاحبه آزمون دکتری 92

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت و زمان مصاحبه آزمون دکتری 92

حسین توکلی از اعلام اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه 45 هزار و 106 داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری شده‌اند، گفت: 36 هزار و 950 داوطلب مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه حداکثر در پنج کد رشته محل استخراج روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، اظهارکرد: بدیهی است پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به ظرفیت هر یک از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی و بر اساس اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و همچنین با در نظر گرفتن سایر ضوابط (سهمیه رزمندگان، مربی و سایر...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که فهرست اسامی آن در ردیف معرفی‌شدگان برای مصاحبه اعلام می‌شود باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه و مدارکی که موردنظر دانشگاه مصاحبه کننده است به موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه، گفت: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم و بر اساس برنامه زمانی که آن زمان اعلام می‌شود، به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو مراجعه کنند./ایسنا