اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان دادگاه بعدی مرتضوی مشخص شد



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده سعید مرتضوی

شعبه 38 دیوان عالی کشور به این قسمت از پرونده ایراد گرفت و به همین دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی در شعبه هم‌عرض، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: جلسه بعدی دادگاه رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی تا تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن افتخاری گفت: بخشی از پرونده سعید مرتضوی دارای نقص بود که قاضی اقدام به استعلام کرد.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر پاسخ استعلام‌ها از سازمان تامین اجتماعی آمده و باید منتظر تعیین وقت دادگاه باشیم.
 
وی افزود: احتمالا تا تیرماه وقت رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی از سوی قاضی کشکولی تعیین می شود.
 
قاضی محمدی کشکولی بعد از پایان چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی با حضور در جمع خبرنگارن در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی دادگاه در چه تاریخی برگزار می‌شود، گفت:‌ بعد از وصول پاسخ استعلامات، از متهمین و شاکیان برای حضور در جلسه بعدی دعوت خواهد شد.
 
سعید مرتضوی در پرونده کهریزک علاوه بر اتهام «مشارکت در بازداشت غیرقانونی»، اتهام دیگری مبنی بر «معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع از طریق امر یا ترغیب ماموران مربوطه به تنظیم گزارش خطاب به خود» داشت که شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در همین رابطه سعید مرتضوی را به پرداخت 200 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
 
شعبه 38 دیوان عالی کشور به این قسمت از پرونده ایراد گرفت و به همین دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی در شعبه هم‌عرض، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.
 
بخش دیگری که قرار است در این شعبه مورد رسیدگی قرار گیرد، در ارتباط با شکایت اولیای‌دم مرحوم روح الامینی (از کشته‌شدگان بازداشتگاه کهریزک) به اتهام معاونت در قتل است.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ارسال بخش دوم پرونده سعید مرتضوی به دادگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد



 

 

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد

 

با قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاهی اسپانیا تاریخ دیدار رفت و برگشت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته رقابت‌های لالیگا، لیگ دسته دو، سه و چهار را قرعه کشی و تقویم متشکل از بازی های اروپایی، جام حذفی، سوپر جام ها و بازی های ملی را نیز با آن منطبق و به صورت یکپارچه منتشر کرد.

بر این اساس بازی بسیار مهم ال کلاسیکودربی بین بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ یازدهم دسامبر(20 آذر) در برنابئو تنها دو روز قبل از عزیمت بارسلونا به ژاپن برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که با توافق دو طرف تاریخ این بازی تغییر کند.

در هفته اول لالیگا جدال حساس رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، دربی آندلوس میان تیم‌های رئال بتیس و سویا، پذیرایی مالاگا از بارسلونا و مصاف اوساسونا و والنسیا به چشم می‌خورد.

لالیگا بر اساس تقویم رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا از تاریخ 21 آگوست (31 مرداد) آغاز می‌شود و 23 اردیبهشت پایان می‌پذیرد. چهار هفته از 38 هفته لالیگا چهارشنبه برگزار می‌شود: هفته پنجم، هفته دهم، هفته بیست و نهم و هفته سی و سوم.

جواد نکونام و مسعود شجاعی پس از آزمایش سخت هفته اول در هفته دوم به پایتخت اسپانیا سفر می‌کنند و برابر اتلتیکومادرید قرار می گیرند. بارسا پذیرای ویارئال است و رئال مادرید میهمان رئال ساراگوسا.

طوفان برای اوساسونا تمامی ندارد و این تیم در هفته های چهارم و پنجم به ترتیب برابر بارسلونا و سویا قرار می‌گیرد.
شاید پس از شوک هفته اول برای رئال مادرید، دیگر بازی سخت و غیر قابل پیش بینی این تیم در هفته هفتم برابر اسپانیول و در خاک کاتالونیا باشد.
رئال مادرید در هفته سیزدهم به خانه والنسیا می رود و بارسلونا در همان هفته پذیرای رئال ساراگوسا است.

دربی بزرگ مادرید هفته چهاردهم بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید در برنابئو کلید خواهد خورد و اولین ال دربی کلاسیکو اسپانیا در این فصل در هفته شانزدهم و به میزبانی رئال مادرید در تاریخ 20 آذر برگزار می شود.
پس از ال دربی بارسلونا فرصت استراحت برابر رایو والکانو را البته بعد از جام باشگاه های جهان خواهد داشت اما رئال مادرید درست یک هفته بعد از ال دربی میهمان سویا در آندلوس است.

بازی برگشت ال کلاسیکو در هفته سی و پنجم لالیگا به میزبانی بارسلونا در تاریخ یک یا 2 اردیبهشت 91 برگزار می‌شود.