اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام یارانه برای خانوارهای جامانده



اخبار,اخبار اقتصادی,زمان ثبت نام یارانه برای خانوارهای جامانده


اخبار اقتصادی - زمان ثبت نام یارانه برای خانوارهای جامانده

طبق اعلام رسمی ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها با بهبود وضعیت سامانه رفاهی و خلوت شدن ترافیک سایت روز گذشته بسیاری از سرپرستان خانوار توانستند ثبت نام کنند اما برای آن دسته از خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند در روز مقرر خود نام نویسی کنند روزهای 30 و 31 فروردین به منظور نام نویسی مشخص شده است.

  دومین روز از نام نویسی متقاضیان دریافت یارانه نقدی با ثبت نام سرپرستان خانواری که رقم سمت راست شماره ملی‌شان عدد 1 است از ساعت 22 دیشب آغاز شده و تا ساعات 24 امشب ادامه خواهد داشت.

در طول 12 ساعت سپری شده از آغاز روند نام نویسی در روز دوم، برخلاف روز گذشته سامانه رفاهی بدون هیچ اشکال یا کندی عمل ثبت نام متقاضیان را انجام داده و اطلاعات آن‌ها تاکنون ثبت شده است.

فرآیند ثبت نام در مراکز حضوری در نظر گرفته شده برای ثبت نام متقاضیان نیز با همین روند ادامه داشته و مراکزی مانند دفاتر پیشخوان، ادارات پلیس +10، پست بانک و ادارات پست و همچنین برخی دفاتر بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان‌ها به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

طبق اعلام رسمی ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها با بهبود وضعیت سامانه رفاهی و خلوت شدن ترافیک سایت روز گذشته بسیاری از سرپرستان خانوار توانستند ثبت نام کنند اما برای آن دسته از خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند در روز مقرر خود نام نویسی کنند روزهای 30 و 31 فروردین به منظور نام نویسی مشخص شده است.

همچنین طبق اعلام این ستاد کسانی که تغییرات خانواده آن‌ها شامل تولد فرزند، ازدواج و طلاق و امثال آن تا تاریخ 22 اسفند ماه ثبت و نهایی نشده می‌توانند در این مرحله از نام نویسی طبق اطلاعات قبلی موجود خود در سامانه رفاهی اقدام به نام نویسی کرده و سپس از اردیبهشت و با باز شدن امکان ثبت اطلاعات جدید در سامانه رفاهی اقدام به ثبت تغییرات داشته باشند.

از ساعت 24 امشب نام نویسی از سرپرستان خانواری که کد سمت راست شماره ملی شان عدد 2 است آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز جمعه ادامه خواهد داشت.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حذف یارانه خانوارهای پردرآمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان انصراف و ثبت‌نام جامانده‌ها از یارانه



اخبار, زمان انصراف و ثبت‌نام جامانده‌ها از یارانه


اخبار اقتصادی - زمان انصراف و ثبت‌نام جامانده‌ها از یارانه

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین برای ثبت‌نام یارانه‌ای جامانده‌ها و انصراف داوطلبان ثبت نام کرده از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بعد از ظهر امروز جمعه اطلاعیه جدیدی صادر کرد.
 
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
 بدین وسیله به اطلاع کلیه هموطنان عزیزی که در روزهای 20 لغات 29 ماه جاری نسبت به ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی اقدام نموده‌اند، می‌رساند، در جهت کمک به ارتقای نظام سلامت و محیط زیست، کمک به تولید، بهبود فضای کسب وکار و گسترش حمل و نقل عمومی، که تمایل به انصراف دارند، می‌توانند از ساعت 2 بامداد شنبه 30 فروردین 93 با مراجعه به سامانه رفاهی (www.refahi.ir) اقدام نمایند.
 
ضمنا سرپرستان متقاضی نیازمند که تاکنون ثبت‌نام ننموده‌اند، نیز می‌توانند در صورت تمایل از ساعت 2 بامداد روز 30 فروردین تا پایان ساعت 24 روز 31 ماه جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
  اخبار اقتصادی - مهر