اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی



اخبار,اخبار دانشگاه,ثبت نام کاردانی به کارشناسی

 

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی از 11 خرداد

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری 11 تا 19 خردادماه امسال انجام خواهد شد.

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه 11 خرداد 93 آغاز و در روز دوشنبه 19 خرداد پایان می پذیرد.
 
وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از فردا (دوشنبه) بر روی سایت سازمان قرار می گیرد می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.
 
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، قرار است آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 در روز پنحشنبه 23 مرداد ماه 93 برگزار شود لذا داوطلبان لازم است از روز دوشنبه 20 مرداد 93 تا روز چهارشنبه 22 مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.
 
اطلاعات مربوط به رشته های امتحانی و نحوه پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی، در روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی



 

 

کنکور

 

 

به گزارش مهر ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 90 از روز سه ‌شنبه 3 اسفند ماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه 9 اسفند پایان می‌پذیرد.

 

داوطلبان این آزمون می توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام از ساعت 14 روز یکشنبه 24 بهمن به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره این آزمون مراجعه کنند. این اطلاعیه در روزهای دوشنبه 25 بهمن و 2 اسفند در نشریه پیک سنجش نیز منتشر می‌شود..../تحلیل:مهر