اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام دانش آموزان برای مهر 93


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش جزئیات ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 93-94 را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش جزئیات ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 93-94 را تشریح کرد.

علی زرافشان درباره اعلام بازه زمانی ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید گفت: بر اساس دستور العمل ثبت نامی دانش آموزان برای سال تحصیلی، مقرر شده ثبت نام دانش آموزان کلاس اول از ابتدای خردادماه آغاز شود و سایر پایه‌ها نیز از نیمه دوم خرداد برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: این دستور العمل به زودی به تمام استانها ابلاغ می‌شود و مدیران مدارس موظفند طبق دستور العمل اعلامی نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

همچنین میرشاه‌ولد، مدیر کل ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایت‌های آموزش و پرورش نیز به ایسنا گفت: همزمان با آغاز ثبت نام دانش آموزان نظارت بر مدارس در دستور کار این اداره قرار می‌گیرد و در تمام استان‌ها بازرسان موظف به بررسی و بازرسی وضعیت ثبت نام هستند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در صدد است تا روند ثبت نام دانش آموزان بدون مشکل پیش برود لذا مدیران مدارس موظفند طبق دستورالعمل ابلاغی عمل کنند و با مدیرانی که تخلف احتمالی داشته باشند از جمله دریافت وجه نقد اجباری، برخورد می‌کند.


ویدیو مرتبط :
پاورپوینت روش ثبت نام دانش آموزان در پرسش مهر 19 سال 98-97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان تغییر کرد



ثبت نام دانش آموزان,دفتر وزارتی آموزش و پرورش,آموزش و پرورش

زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان تغییر کرد

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش به تغییر زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از امروز آغاز شد.

سید جمال صبح‌خیز، مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مقرر شده بود ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از 16 خرداد آغاز شود که با توجه به آمادگی ستاد‌های ثبت‌نام مدارس، ثبت‌نام‌ها از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: بخشنامه جدید ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد و ثبت‌نام‌ها از امروز آغاز شد و تا 15 تیرماه ادامه دارد.

صبح‌خیز به ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس اشاره کرد و گفت: نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت، فرم مربوطه برای سنجش سلامت را دریافت می‌کنند و به پایگاه‌های سنجش مراجعه می‌کنند. /خبرگزاری فارس