اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان توزیع کارت کنکور 93



اخبار ,اخبار دانشگاه ,توزیع کارت کنکور 93

 

اخبار دانشگاه - توزیع کارت کنکور 93 از امروز

کارت داوطلبان آزمون سراسری سال 93 از امروز یکشنبه اول تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، با توجه به علاقمندی 163 هزار و 307 نفر در گروه‌های آزمایشی دوم برای برگزاری آزمون جمعا یک میلیون و 194 هزار و 629 کارت صادر و از طریق سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

این آزمون در روزهای 5، 6 و 7 تیر در 304 شهرستان و 15 حوزه امتحانی خارج از کشور برگزار می‌شود. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع کارت کنکور 93



اخبار ,اخبار دانشگاه ,زمان توزیع کارت کنکور 93

 

اخبار دانشگاه - زمان توزیع کارت کنکور 93

مشاور عالی سازمان سنجش تاریخ برگزاری و توزیع کارت آزمون سراسری سال 93 را تشریح کرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تعداد یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر در کنکور 93 ثبت نام کرده اند، گفت: 59.04 درصد داوطلبان کنکور امسال را زنان تشکیل می‌دهند.

وی درباره توزیع کارت کنکوری‌ها اظهار کرد:‌ کارت شرکت در آزمون داوطلبان و برگ راهنما از روز یکشنبه اول تیرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

توکلی با بیان اینکه آزمون سراسری سال 93 در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه (پنجم تیر) و جمعه (ششم تیر ماه) و همچنین صبح شنبه (هفتم تیرماه) در 364 شهرستان و بخش و 15 کشور خارجی برگزار می‌شود، گفت: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر روز پنجشنبه پنج تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعد از ظهر روز جمعه (ششم تیرماه) و همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در نوبت صبح روز شنبه (هفتم تیرماه) برگزار می‌شود.
اخبار دانشگاه - ایسنا