اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان توزیع «رالی ایرانی» در شبکه خانگی


توزیع مجموعه «رالی ایرانی» از هفته آینده در سه قسمت، در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.«رالی ایرانی» چندی پیش به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب ساخته شد.

خبرگزاری ایسنا:  توزیع مجموعه «رالی ایرانی» از هفته آینده در سه قسمت، در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.«رالی ایرانی» چندی پیش به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب ساخته شد.

علیرضا تهرانی- دستیار کارگردان مجموعه «رالی ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: تبلیغات «رالی ایرانی» برای توزیع آن در هفته آینده بیشتر شده است و توزیع آن در اردیبهشت ماه شروع و درهمان ماه نیز به اتمام می‌رسد.



او در ادامه درباره بخش‌های مختلف این مجموعه گفت: قسمت اول شروع مسابقه است.مسابقه‌ای که در ابتدا با حضور 13 مهمانان ویژه از سوی هنرمندان خاص تشکیل شد و از میان آنها شش نفر برای مسابقه و فرزاد حسنی نیزبه عنوان داور پذیرفته شدند.

دستیار کارگردان «رالی ایرانی» گفت: داستان این مجموعه از تهران شروع می‌شود و اتفاقات و عکس العمل های جالبی از سوی هنرمندان در مقابله با حوادث طبیعی خواهیم دید. از جمله آنها می‌توان به اتفاقات جالبی که برای الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری از طریق رانندگی در جاده به وجود می‌آید،اتفاقاتی که در اتوبوس مسافربری برای سیروان خسروی و محمدرضا فروتن به عنوان مسافر و همچنین اتفاقات جالبی برای سحر ولدبیگی و نیما فلاح می‌افتد، اشاره کرد.



او با اشاره به اتفاقی که در شبکه نمایش خانگی رخ داده است و اینکه مجموعه‌ها یا به نهایت نمی‌رسیدند و یا نیمه کاره تمام می‌شوند، توضیح داد: امیدواریم با توجه به اینکه شبکه نمایش خانگی با اتفاقاتی مواجه بود‌ه است، بتوانیم موفق شویم و با توجه به اینکه این مجموعه سه قسمت بیشتر نیست‌ از این جهت برای مخاطبان اهمیت خاصی قائل بوده‌ایم.

تهرانی همچنین در عین حال گفت: این مجموعه از ژانرهای جدیدی است که مخاطب با دیدن آن لذت می‌برد، به ویژه اینکه ساخت آن از اتفاقات جدیدی در سینمای کشور ما است.



این دستیار کارگردان با بیان اینکه بسیاری از فیلم‌هایی که در نمایش خانگی به پخش رسیده‌اند ژانری طنز دارند و نصفه کاره بوده‌اند،توضیح داد: امیدواریم اتفاق خوبی با پخش این مجموعه بیفتد.ما به دنبال این هستیم تا تا ذائقه مخاطب تغییر کند.

او همچنین در بخش پایانی گفت‌وگوی خود تشکر ویژه‌ای از وزارت ارشاد کرد و از راه‌اندازی سایتی برای این مجموعه خبر داد و اعلام کرد: تا کنون بیش از 200 هزار کاربر از این سایت بازدید کرده‌اند.



تهرانی در بخش دیگری نیز گفت: بیش از 120 نفر برای ساخت مجموعه «رالی ایرانی» حضور وهمکاری داشتند.

وی همچنین اعلام کرد جوایز نفیسی نیز برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
معرفی امکان چاپ کتاب های ایرانی در خارج از کشور و توزیع بین المللی آن در آمازون در شبکه 3 سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع «چ» در شبکه خانگی


نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، روز دوشنبه 24 شهریور ماه توزیع خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مجید محسنی، مدیر عامل شرکت هنر اول درباره آخرین وضعیت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به خبرنگار مهر گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده نسخه نمایش خانگی این فیلم هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و از امروز چهارشنبه 19 شهریور ماه پوسترهای تبلیغاتی در سوپر مارکت ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی نصب شده است.

توزیع نسخه خانگی «چ» از 24 شهریور/ نسخه بلو - ری هم می‌آید

وی ادامه داد: نسخه دی وی دی و بلو-ری فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، روز دوشنبه 24 شهریور به صورت گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

محسنی در پاسخ به این که قرار بود نسخه نمایش خانگی این فیلم اوایل شهریور ماه توزیع شود چرا این تاریخ به تعویق افتاد؟ عنوان کرد: تصمیم ما بر این بود که این فیلم در همان مقطع زمانی توزیع شود اما مراحل آماده سازی به طول انجامید و توزیع «چ» به این زمان موکول شد.

توزیع نسخه خانگی «چ» از 24 شهریور/ نسخه بلو - ری هم می‌آید

مدیر عامل شرکت هنر اول در پایان حرف هایش گفت: نسخه بلو- ری فیلم «چ» همزمان با نسخه معمولی آن با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

«چ» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که به روایت دو روز و دو شب از زندگی شهید مصطفی چمران می پردازد، این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... بازیگران آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا هستند.

نسخه نمایش خانگی «چ» در دو قالب DVD 9 و  Blue-ray و با 6 زیرنویس به زبان‌های فارسی برای ناشنوایان، زیرنویس انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اسپانیولی همراه با دو سکانس حذف شده فیلم و پشت‌صحنه 100 دقیقه از فیلم، روز دوشنبه 24 شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.