اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان تشییع پیکر ثریا حکمت


پیکر ثریا حکمت از ساختمان شماره دو خانه سینما (خیابان وصال) تشییع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پیکر ثریا حکمت از ساختمان شماره دو خانه سینما (خیابان وصال) تشییع می‌شود.

این بازیگر که صبح 20 فروردین ماه درگذشت، پیکرش صبح فردا یکشنبه 22 فروردین ماه از ساختمان شماره دو خانه سینما در خیابان وصال تشییع می‌شود و قرار است در قطعه هنرمندان در کنار مهری مهرنیا به خاک سپرده شود.

ثریا حکمت با نام اصلی آذر مهدی قلی‌خانی متولد 1332 در خوی بود که پس از اخذ مدرک منشی‌گری از اوایل دهه 50 فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد که تا اواخر دهه 80 ادامه داشت.

از جمله فیلم های سینمایی که این هنرمند فقید در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده بود می‌توان به آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «شب شکن»، «سمندر»، «جدال در تاسوکی»، «بهار در پاییز»، «دو همسفر»، «حالا چه شود؟»، «روز دیدنی»، «نیش»، «تهاجم»، «ماه‌پیشونی»، «آواز قو»، «عروسی مهتاب» و فیلم به‌یادماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی اشاره کرد.

«مرد اول»، «آپارتمان»، «فاصله»، «گزارش»، «خانه به خانه» و «خاطره‌ها» هم از جمله سریال‌هایی هستند که حکمت در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر بیش از یک دهه بود که فعالیت بازیگری نداشت و در سال‌های اخیر با مشکلات معیشتی زیادی مواجه بود.

حکمت که در اوایل سال جدید به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود ولی بامداد 16 فروردین‌ماه به دلیل تشنج و لخته شدن خون بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.


ویدیو مرتبط :
اعلام زمان و مکان رسمی تشییع پیکر 15 جنازه حادثه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان تشییع پیکر بیت‌الله عباسپور مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی, قهرمان پرورش اندام

  مراسم تشییع پیکر قهرمان پرورش اندام کشورمان فردا صبح ساعت 8:30 در ماهدشت کرج برگزار می‌شود.

به گزارش جام جم ورزشی ، بیت الله عباسپور قهرمان 36 پرورش اندام ایران و دنیا بامداد امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت. این ورزشکار به دلیل ابتلا به یک نوع بیماری بسیار نادر به واسکولیت جان خود را از دست داد.

بانک ورزش خبر داده پیکر این ورزشکار فقید فردا صبح ساعت 8:30 در ماهدشت کرج تشییع می شود.


 اخبار  ورزشی  -  جام جم