اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری یادمان «حسین پناهی»


فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان «حسین پناهی» گفت: یادمان حسین پناهی در تاریخ 6 و 7 شهریور در دهدشت و سوق برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان «حسین پناهی» در دهدشت افزود: در سال جاری و با ورود رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنب و جوش های زیادی در کارهای فرهنگی شهرستان به وجود آمد که برگزاری یادمان حسین پناهی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این اداره است.

وی بیان کرد: افتتاحیه این همایش 6 شهریور ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد دهدشت و اختتامیه آن 7 شهریور در همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد. همچنین روز 6 شهریور راس ساعت 8 شب مراسم شب شعر در جوار آرامگاه این هنرمند در شهر سوق برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تجلیل از موفق‌ترین هنرمند شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی در بخش شعر و داستان و برگزاری ورک شاپ تخصصی، سخنرانی حکمت نویسنده کتاب «فیلسوف دیوانه» و سخنرانی بهرامیان مدیر سایت «سارا شعر» را از جمله برنامه‌های دیگر این همایش عنوان کرد.

او اضافه کرد: تجلیل از خانواده حسین پناهی با اهدای جایزه ادبی از مهم ترین برنامه‌های این همایش است.

او همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار این هنرمند بزرگ در محل برگزاری این همایش خبر داد و گفت: تمام آثار حسین پناهی خریداری شده و با 25 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می شوند.


ویدیو مرتبط :
واکنش مادر شهید در مقابل برگزاری یادمان فرزندش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری آزمون مهندسی حرفه‌ای



 

مهلت ثبت‌نام در آزمون مهندسی حرفه‌ای (PE) تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

 


مهلت ثبت نام در آزمون مهندسی حرفه ای

 


با توجه به استقبال برخی از داوطلبان شاغل در صنعت كه تاكنون موفق به ثبت‌نام در آزمون مهندسی حرفه‌ای (PE.Exam) نشده‌اند و همچنین فراهم نمودن تسهیلات لازم برای كلیه داوطلبان دومین آزمون مهندسی حرفه‌ای و براساس تصمیمات متخذه در شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی آزمون مهندسی حرفه‌ای، داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند حداكثر تا روز سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۸۸ نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام كنند.

 


همچنین آزمون مذكور در صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه ۶ اسفند و جمعه ۷ اسفند ۸۸ ، منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد كه آدرس محل برگزاری آزمون و نیز زمان و نحوه دریافت كارت ورود به جلسه در اطلاعیه‌های بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 


در خاتمه شایان ذكر است، كتاب اخلاق مهندسی (ترجمه كتاب Ethics) اخیراً توسط انتشارات سازمان سنجش آموزش كشور به چاپ رسیده است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان به آدرس: www.sanjesh.org مراجعه كنند.