اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری کنکور ارشد دانشگاه آزاد


آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

 ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 93 طی روزهای 6 تا 19 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org انجام شد و داوطلبان این آزمون باید در روزهای 8 الی 10 خرداد ماه با یکدیگر رقابت کنند.

در این آزمون هر داوطلب می‌توانست 20 رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت کند.

این آزمون در 31 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان در هنگام ثبت‌نام می‌توانستند حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی محل زندگی و کار خود انتخاب کنند.

همچنین کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در اوایل خرداد توزیع می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 14 درصدی داوطلبان کنکور پزشکی دانشگاه آزاد/ زمان برگزاری کنکور



افزایش 14 درصدی داوطلبان کنکور پزشکی دانشگاه آزاد/ زمان برگزاری کنکور

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام افزایش 14 درصدی داوطلبان شرکت کننده در کنکور پزشکی سال جاری این دانشگاه، زمان برگزاری دو آزمون پزشکی و غیرپزشکی را اعلام کرد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد که آزمون سراسری غیرپزشکی دانشگاه آزاد روزهای 15 و 16 تیرماه سال جاری در 4 نوبت و کنکور غیرپزشکی 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی درباره آخرین جزئیات داوطلبان شرکت کننده در این دو کنکور، اظهار داشت: آزمون غیرپزشکی سال جاری دانشگاه آزاد در مجموع با 13 درصد کاهش داوطلب مواجه شد و 491 هزار و 261 داوطلب غیرپزشکی در آزمون امسال شرکت کرده اند این در حالیست که تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور پزشکی 14 درصد رشد را نشان می دهد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که 245 هزار و 299 نفر امسال در آزمون پزشکی دانشگاه آزاد شرکت کردند و در این میان، رشد داوطلبان مرد 22 درصد و رشد داوطلبان زن 11 درصد شده است.

سجادی جاغرق همچنین درباره تعداد رشته های آزمون غیرپزشکی اظهار داشت: تعداد رشته های این آزمون 439 رشته در 385 مرکز مجری و همچنین تعداد رشته شهرها 7 هزار و 477 در آزمون غیرپزشکی است.

به گفته این مقام مسئول، 14 رشته پزشکی در 78 واحد مجری پذیرای داوطلبان هستند./مهر