اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری کنفرانس گوگل


صبح امروز ساندار پیچای مدیر عامل گوگل با ارسال توئیتی از برگزاری کنفرانس Google I/O در روزهای 18 می (29 اردیبهشت 1395) الی 20 می (31 اردیبهشت ماه) خبر داد

مجله دیجی کالا - مریم موسوی: صبح امروز ساندار پیچای مدیر عامل گوگل با ارسال توئیتی از برگزاری کنفرانس Google I/O در روزهای 18 می (29 اردیبهشت 1395) الی 20 می (31 اردیبهشت ماه) خبر داد و در عین حال اعلام کرد که این کنفرانس دیگر در سانفرانسیسکو برگزار نمی گردد و قرار است که در آمفی تئاتر Shoreline در حیاط پشتی دفتر اصلی گوگل در مانتین ویو برپا گردد.

کنفرانس Google I/O از 29 اردیبهشت ماه 95 در مانتین ویو برگزار می شود

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که تنها افرادی می توانند بلیط شرکت در این کنفرانس را خریداری نمایند که از قبل برای حضور در آن ثبت نام کرده باشند.

سال گذشته Google I/O در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه برگزار شد و علاقمندان به شرکت در آن رویداد نیز از حدود سه ماه قبل یعنی در روزهای 26 و 29 اسفندماه ثبت نام خود را انجام داده بودند.

محض اطلاع شما باید بگوییم برای آنکه هر شرکت کننده اجازه ورود به سالن برگزاری کنفرانس را داشته باشد باید 900 دلار پرداخت نماید و هزینه بلیط برای اعضای جامعه دانشگاهی نیز در سال قبل 300 دلار بود که هنوز قیمت ها برای سال جدید اعلام نشده اند.

سال گذشته، این شرکت مستقر در مانتین ویو اندروید M را در جریان Google I/O معرفی کرد که در ادامه به نام اندروید 6.0 مارشملو نامگذاری شد. امسال همانطور که گفته شد، قرار است این رویداد در یک آمفی تئاتر روباز برگزار شود و به همین خاطر احتمال می رود که گوگل قصد معرفی دستاوردهای خود در ارتباط با خودرو (ماشین های خودران مثلا) را داشته باشد  و شاید هم چشممان به جمال یک پهپاد با برند گوگل روشن گردد.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به 8 سال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری نخستین کنفرانس خبری روحانی


محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر گفت: اولین نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ساعت 17 عصر سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر گفت: اولین نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ساعت 17 عصر سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنفرانس خبری که در ساختمان شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار می‌شود، خبرنگاران رسانه‌های تصویری و مکتوب داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، این کنفرانس خبری به صورت همزمان و زنده از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین شبکه‌‌ای بین‌المللی پخش خواهد شد.