اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری جلسه استیضاح «فانی»



اخبار,اخبارسیاسی,وزیر آموزش و پرورش

نایب رئیس دوم مجلس با اعلتم وصول طرح استیضاح علی‌اصغر فانی، گفت: جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه هفته آینده سوم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش  فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.

وی پس از اعلام وصول این طرح، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در اجرا ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات روز یکشنبه 24 خرداد ماه با حضور وزیر آقای فانی آموزش و پرورش و تعدادی از نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح فانی، تشکیل جلسه داد.

جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود


  اخبار  سیاسی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
امپولهای میکروبی در کلینیک تهران و پیگیری استیضاح فانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه با فانی پیش از برگزاری استیضاح


کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز خود مطرح کرد که پیش از برگزاری جلسه استیضاح، استیضاح کنندگان با وزیر آموزش و پرورش در روز یکشنبه جلسه‌ای تشکیل دهد.

ایسنا: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز خود مطرح کرد که پیش از برگزاری جلسه استیضاح، استیضاح کنندگان با وزیر آموزش و پرورش در روز یکشنبه جلسه‌ای تشکیل دهد.

جبار کوچکی‌نژاد با بیان این مطلب گفت: اگر در این جلسه نمایندگان قانع شوند و تعداد آن‌ها به کمتر از 10 نفر برسد استیضاح قابل طرح نیست در غیر این صورت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون آموزش همچنین اظهار کرد: سوال از وزیر علوم نیز در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت که در موضوعات مربوط به منطقه‌ای، ملی، انتصابات، دانشگاه آزاد و سازمان سنجش بود و مقرر شد دو هفته به وزیر فرصت دهند تا توضیحات لازم را ارائه کند در غیر این صورت سوال جهت طرح در جلسه علنی ارجاع خواهد شد.