اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری اجلاس رسمی خبرگان رهبری


شانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از 11 شهریور به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: شانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از تاریخ 11 شهریور 1393 به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود

پیش از این آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری شانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان در 11 و 12 شهریور به ریاست آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به فارس خبر داده بود.

پانزدهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری دوره چهارم به ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی نیمه اسفند 92 در مجلس قدیم برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
پایان هفدهمین اجلاس خبرگان با صدور بیانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری اجلاس خبرگان رهبری


پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دور چهارم، فردا (سه‌شنبه) با سخنرانی آیت‌الله مهدوی کنی - رئیس مجلس خبرگان رهبری - برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دور چهارم، فردا (سه‌شنبه) با سخنرانی آیت‌الله مهدوی کنی - رئیس مجلس خبرگان رهبری - برگزار می‌شود.

در این اجلاس که به روال همیشه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، فردا صبح بعد از تلاوت قرآن کریم آیت‌الله مهدوی کنی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

اجلاس خبرگان رهبری در روزهای 13 و 14 اسفند برگزار خواهد شد. در این دو روز سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همچنین طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی در جمع اعضای خبرگان حضور پیدا خواهند کرد و به ترتیب به ارائه گزارش‌هایی در مورد موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 و همچنین اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت.

اعضای خبرگان در روز پانزدهم اسفندماه نیز با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند و سپس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

تعیین اعضای کمیته تدوین بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری و همچنین نطق‌های میان دستور اعضا، از دیگر برنامه‌های این اجلاس است.

با توجه به عضویت حسن روحانی - رئیس‌جمهور - به نمایندگی از مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، احتمال دارد که وی در مراسم افتتاحیه اجلاس خبرگان حضور پیدا کند اما خبر قطعی در این رابطه اعلام نشده است.