اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری آزمون متمرکز دکتری پولی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون متمرکز دکتری پولی

 

اخبار دانشگاه - توسط سازمان سنجش؛
آزمون متمرکز دکتری پولی 15 شهریور برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: آزمون دکتری پردیس های خودگردان دانشگاهها امسال به صورت متمرکز 15 شهریور ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

دکتر سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال مقرر شده سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون دکتری پردیس های خودگردان تمام دانشگاه ها را به صورت متمرکز 15 شهریورماه برگزار کند.

وی ادامه داد: بعد از آزمون افرادی که در محله اول پذیرش شدند برای مصاحبه به دانشگاه ها معرفی می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: سپس دوباره نتایج مصاحبه به سازمان سنجش آموزش ارایه می شو تا افراد برگزاریده معرفی شوند.

وی ادامه داد: کلاس های درس این دانشجویان نیز شاید با تاخیر یک تا دو هفته ای مهرماه آغاز می شود.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مشاور آزمون کارشناسی ارشد مشاوره آزمون دکتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمون دکتری سال آینده 18 اسفند برگزار می شود/ دلیل تغییر زمان برگزاری



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری سال آینده را اعلام کرد و گفت: 18 اسفندماه امسال زمان قطعی برگزاری آزمون دکتری سال آینده خواهد بود.
ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل اینکه دانشگاهها زمانی که کنکور دکتری در فروردین ماه برگزار می شد در انجام مصاحبه ها با مشکل مواجه می شدند و این موضوع با تأخیر صورت می گرفت،‌ تصمیم گرفته شد که آزمون دکتری سال آینده زودتر از موعد قبل و اسفندماه برگزار شود.
وی تاکید کرد که برگزاری کنکور دکتری در تاریخ 18 اسفندماه قطعی است و تغییری نمی کند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون در یک روز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تعیین این زمان برای برگزاری کنکور دکتری با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور و معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است.
وی افزود: زمان ثبت نام و جزئیات آزمون متعاقبل اعلام می شود..../مهر