اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش



اخبار,اخباردانشگاه  , آموزش‌وپرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته شدگان را برای یک دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.

بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز می کنند.

اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می شود

 

 اخبار  دانشگاه  - فارس
 


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تا ۱۵ خرداد صادر می شود و آزمون استخدامی نیز مرداد برگزار خواهد شد. 

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم سپاس معلم در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: با برگزاری این آزمون پنج هزار نیرو با اولویت مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان طبق ماده 28 دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
 
وی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: براساس این طرح فوق العاده شغل هایی که معلمان دریافت خواهند کرد نسبت به قبل از اجرای آن افزایش چشمگیری خواهد داشت.
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال نگارش شاخص های ارزیابی و صلاحیت های حرفه ای معلمان هستیم و معلمان به چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی تقسیم می شوند و در صورت کسب هر رتبه فوق العاده شغل آن رتبه را دریافت خواهند کرد.

 

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا و سیما