اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برداشت یارانه نقدی آبان ماه 91


معاون امور یارانه‌های مستقیم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت:‌ یارانه نقدی آبان‌ماه روز یکشنبه ۲۱ آبان قابل برداشت است.

 خبرگزاری فارس:  معاون امور یارانه‌های مستقیم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت:‌ یارانه نقدی آبان‌ماه روز یکشنبه ۲۱ آبان قابل برداشت است.

"سیدجلال‌‌الدین عارفیان" معاون امور یارانه‌های مستقیم سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: یارانه نقدی مرحله بیست و یکم مربوط به آبانماه 91 ساعت 24 امروز شنبه 20 آبان به ازای هر نفر 455 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و از صبح فردا یکشنبه 21 آبان قابل برداشت خواهد بود.



ویدیو مرتبط :
واریز یارانه نقدی آبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه



اخبار,اخباراقتصادی, یارانه  نقدی

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مربوط به آبان ماه ، ساعت 24 سه شنبه(26 آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

مبلغ یارانه مرحله پنجاه و هفتم، همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است و همزمان با واریز قابل برداشت نیز خواهد بود.


  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیات وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.


بر همین اساس، طبق اعلام علی ربیعی، وزیر رفاه تا مهرماه بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر حذف شده اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.


براساس قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت موظف است تا 6 میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از فهرست دریافت یارانه نقدی ماهانه حذف و منابع آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.


براساس این مصوبه مجلس، مقرر شده بود که به بخش تولید توجه ویژه شود و 30 درصد از درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به صورت ردیف هزینه ای در بودجه به تولیدات اختصاص یابد.

 

 اخباراقتصادی  -  ایرنا