اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان بازداشت محمد مرسی تمدید شد


دادگاه تجدید نظر مصر زمان بازداشت محمد مرسی را به اتهام همکاری با جنبش حماس برای حمله به مراکز پلیس، 15 روز دیگر تمدید کرد.

خبرگزاری مهر: دادگاه تجدید نظر مصر زمان بازداشت محمد مرسی را به اتهام همکاری با جنبش حماس برای حمله به مراکز پلیس، 15 روز دیگر تمدید کرد.

دادگاه تجدید نظر اعلام کرد که مرسی با همکاری جنبش حماس قصد داشته است دست به اقدامات تجاوزکارنه ای در مصر بزند و به مراکز پلیس حمله کند.

این در حالی است که یکی از دستیاران قاضی امروز به مکان بازداشت مرسی رفته است و بدون اینکه هیچ سوالی از وی بپرسد حکم تجدید بازداشت وی را صادر کرده است.


ویدیو مرتبط :
احتمال تمدید زمان مذاکرات هسته ای در وین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان بازداشت مرسی 30 روز دیگر تمدید شد



بازداشت مرسی,آخرین وضعیت محمد مرسی,تمدید بازداشت رئیس جمهوربرکنارشده مصر

زمان بازداشت مرسی 30 روز دیگر تمدید شد

رسانه های عرب زبان لحظاتی پیش از تمدید بازداشت رئیس جمهور مخلوع مصر به مدت 30 روز دیگر خبر دادند..

به گزارش مهر، شبکه المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که مدت زمان بازداشت محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر 30 روز دیگر تمدید شد.
این در حالی است که دادگاه چند روز پیش زمان بازداشت مرسی را 15 روز تمدید کرده بود.
خاطر نشان می شود رئیس جمهور مخلوع مصر اکنون در جای نا معلومی در بازداشت به سر می برد./مهر