اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اکران «داستان اسباب بازی 4»


این هفته برنامه کامیک کان نیویورک پربار است. کمپانی دیزنی زمان نمایش تعدادی از پروژه های پیکسار را اعلام کرد که قرار است در سال های آتی به نمایش عمومی در آیند.

کافه سینما: این هفته برنامه کامیک کان نیویورک پربار است. کمپانی دیزنی زمان نمایش تعدادی از پروژه های پیکسار را اعلام کرد که قرار است  در سال های آتی به نمایش عمومی در آیند.

شگفت انگیزهای2 ، بیست و یکم ژوئن 2019 نمایش داده خواهد شد که پانزده سال پس از نمایش نخستین قسمت آن خواهد بود. علاقه مندان قسمت اول از زمان نمایش فیلم در 2004 دنبال قسمت دوم بودند. پیکسار مذاکراتی با براد برد انجام  داده و قرار است بسیاری از شخصیت های اصلی از جمله فروزنی(سامویل جکسن)هم در این قسمت حضور داشته باشند.

زمان اکران «داستان اسباب بازی 4»

داستان اسباب بازی چهار؛ که قرار بود سال 2017 نمایش داده شود تابستان سال 2018 نمایش خواهد داشت. در واقع بیشترین فاصله زمانی را میان قسمت های قبلی داستان اسباب بازی4 دارد.

حالا به طور رسمی تایید شده که وودی(تام هنکس) و باز لایت یر(تیم آلن) دنبال پیدا کردن بو پیپ خواهند بود. مغز متفکر پیکسار جان لاستر این قسمت را کارگردانی خواهد کرد. رشیدا جونز و ویل مکورمک فیلمنامه را نوشته اند.

ماشین های 3؛ شانزدهم ژوین 2017 نمایش خواهد داشت. کمپانی دیزنی درباره این پروژه اطلاعاتی نداد.معلوم نیست کارگردان نویسنده کیست. اما با توجه به زمان نمایش قطعا تیم خوبی پشت پروژه قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن "داستان اسباب بازی ها،زمان فراموش شده"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«داستان اسباب بازی ۳» از مرز فروش یك...



 

 

«داستان اسباب بازی ۳» از مرز فروش یك میلیارد دلار گذشت

 

«داستان اسباب بازی ۳» از مرز فروش یك میلیارد دلار گذشت.انیمیشن «داستان اسباب بازی ٣» مرز فروش یك میلیارد دلار را در سینماهای جهان پشت سر گذاشت.

 

 

انیمیشن «داستان اسباب بازی ٣» مرز فروش یك میلیارد دلار را در سینماهای جهان پشت سر گذاشت.

 

فیلم «داستان اسباب بازی ٣» محصول كمپانی دیسنی كه هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است، روز گذشته (جمعه) مرز فروش یك میلیارد دلار را گذراند.

 

با این اتفاق، دیسنی اولین كمپانی سینمایی نام گرفت كه دو محصول آن در طول یك سال فروش بیش از یك میلیارد دلار داشته اند. اوایل امسال فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» ساخته «تیم برتون» به فروش ٠٢/١ میلیارد دلار دست یافت.

 

البته كمپانی دیسنی در سال ٢٠٠٦ نیز با فیلم «دزدان دریایی كارائیب؛ سینه مرد مرده» كه فروش ٠٦/١ میلیارد دلار را به دست آورد، توانست رتبه چهارم پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را به دست آورد.

 

به گزارش خبرگزاری رویتر، «داستان اسباب بازی ٣» با فروش ٦١٢ میلیون دلار در خارج از آمریكای شمالی و ٤٠٤ میلیون دلار در آمریكا و كانادا، پرفروش ترین انیمیشن سینمای جهان شده است.

 

این فیلم كه پرفروش ترین فیلم تمام ادوار در منطقه آمریكای لاتین است، به كارگردانی «لی اونكریچ» براساس فیلم نامه ای از «مایكل آرنت» ساخته شده است.

 

بازیگرانی چون «تام هنكس»، «تیم آلن»، «مایكل كیتون» ، «جان كوزاك» و «جودی بنسون» به عنوان صداپیشه در این فیلم ایفای نقش داشته اند.... / خبرگزارى ایسنا