اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان انعقاد قرارداد مسکن ویژه به تعویق افتاد



ثبت‌نام‌کننده مسکن ویژه تهرانسر,زمان انعقاد قرارداد مسکن ویژه

زمان انعقاد قرارداد مسکن ویژه به تعویق افتاد

در حالیکه قرارداد اعیان و عرصه واحدهای مسکن ویژه تهرانسر باید پس از پرداخت قسط چهارم متقاضیان منعقد می‌شد، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: قرارداد اعیانی واحدهای مسکن ویژه تهرانسر پس از پرداخت قسط پنجم منعقد می‌شود و زمان انعقاد قرارداد عرصه این واحدها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

درحال حاضر تعدادی از 2560 ثبت‌نام‌کننده مسکن ویژه تهرانسر قسط چهارم خود را پرداخت کرده‌اند و طبق قرارداد اولیه این پروژه باید اکنون قرارداد اعیان و عرصه برای این واحدها منعقد کنند اما این امر صورت نمی‌گیرد و فریبرز واحدی در این باره گفت: قرارداد پیش‌فروش واحدها و مراحل حقوقی کار تا هفته آینده آماده می‌شود و منتظر ابلاغ پیش‌فروش قراردادهای اعیانی این واحدها با سازمان ملی زمین و مسکن هستیم.

وی افزود: پس از پرداخت قسط چهارم و مشخص شدن مابه‌التفاوت قیمت ساخت و زمین،‌ زمان پرداخت قسط پنجم اعلام می‌شود.

به گفته مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران پرداخت 30 درصد از قیمت زمین مسکن ویژه تهرانسر در قسط پنجم صورت می‌گیرد و مابقی پس از انعقاد قرارداد به صورت اقساط دریافت خواهد شد.

واحدی با اشاره به پرداخت اقساط 20 میلیون تومانی متقاضیان به صورت هرسه ماه یکبار گفت: با پرداخت قسط چهارم و مشخص شدن زمان پرداخت قسط پنجم، امیدواریم تا اسفندماه جاری قراردادهای اعیانی واحدهای مسکن ویژه تهرانسر منعقد شود.

 قرار بود پیش‌خریداران مسکن ویژه تهرانسر پس از پرداخت قسط چهارم، قرارداد پیش‌فروش اعیانی و عرصه این واحدها را منعقد کنند که اکنون این انعقاد قرارداد به بعد از پرداخت قسط پنجم و 30 درصد قدرالسهم زمین موکول شده است.

در شرایط پرداخت اقساط واحدهای مسکن ویژه تهرانسر اعلام شده بود که مبلغ کل هر واحد شامل بهای تمام شده ساخت اعیان با احتساب کلیه هزینه‌های مربوط و بهای کارشناسی روز، قدر السهم عرصه در موقع انعقاد قرارداد است که توسط کارشناس رسمی تعیین می‌شود.

همچنین مبلغ کل به صورت نقد و اقساط باید دریافت شود که سهم نقدی به صورت کل بهای تمام شده ساخت اعیان، هزینه‌های مربوطه و 30 درصد از بهای کارشناسی روز، قدرالسهم عرصه به صورت نقدی و در پنج قسط 20 میلیون تومانی است. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
انعقاد قرارداد یک میلیارد دلاری با صندوق توسعه ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انعقاد قرارداد مسکن ویژه تهران از شنبه آینده/قرارداد با افرادی که به آنها پیامک شده



زمان انعقاد قرارداد مسکن ویژه تهران,مسکن ویژه تهران

انعقاد قرارداد مسکن ویژه تهران از شنبه آینده/قرارداد با افرادی که به آنها پیامک شده

انعقاد پیش قرارداد عرصه و اعیان واحدهای مسکونی مسکن ویژه تهرانسر از روز شنبه هفته آینده با متقاضیانی که به آنها پیامک ارسال شده صورت می گیرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، دعوت از متقاضیان جهت انعقاد قرارداد مسکن ویژه صرفا از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین گزارش، پیرو اطلاعیه قبلی در مورد انعقاد پیش قرارداد عرصه و اعیان واحدهای مسکونی مسکن ویژه تهرانسر از روز شنبه 11 آبان ماه جاری به استحضار کلیه ثبت نام کنندگان می‌رساند، با توجه به محدودیت امکانات و فضای مناسب جهت حضور تمامی ثبت نام کنندگان، دعوت از تایید شدگان نهایی سایت فوق بر اساس زمان افتتاح بوده و زمان عقد پیش قرارداد صرفا از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد بود.

به متقاضیانی که برای آنها پیامک ارسال نشده، در روزهای آتی به ترتیب اولوبت، اطلاع رسانی خواهد شد، از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی اکیدا خودداری نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه حضور با شماره ٤-٨٨٩٢٣٩٠١ داخلی ٤٣٤ تماس بگیرید./فارس