اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری 92



آزمون دکتری 92 ,زمان انتشار کارنامه آزمون دکتری 92

زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری 92

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Phd) نیمه متمرکز سال 92 در روز چهارشنبه (دهم مهرماه) خبر داد.

دکتر حسین توکلی با اشاره به انتشار این کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: برای همه داوطلبانی که در این آزمون نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، اعم از اینکه قبول شده و یا نشده باشند، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات مفید منتشر خواهد شد.

وی افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی از طریق سایت، درباره کد رشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات سئوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 15 مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان اقدام و از ارسال نامه و مراجعه حضوری خودداری کنند.

توکلی تاکید کرد: بدیهی است که به مکاتباتی که بعد از 15 مهرماه انجام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته آزمون دکتری 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی داروسازی/ انتشار کارنامه در اواسط مرداد



اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی داروسازی,انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی داروسازی
اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی داروسازی/ انتشار کارنامه در اواسط مرداد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی داروسازی خبرداد.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی بیست‌وپنجمین دوره پذیرش دانشجو در مقطع Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی، گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir می‌توانند نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام کنند.
وی افزود: از میان 907 داوطلب شرکت کننده در آزمون دکترای تخصصی داروسازی 170 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

حسن‌زاده با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام، از ابتدای شهریور ماه به سایت یا اداره آموزش دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنند، اظهارکرد: کارنامه نهایی و پاسخنامه آزمون کتبی در نیمه دوم مردادماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

بر اساس این گزارش، بیست‌وپنجمین دوره پذیرش دانشجو در مقطع Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی ششم تیر ماه 92 در یک حوزه در شهر تهران برگزار شد./ایسنا