اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان انتشار کارنامه آزمون ارشد پزشکی



اخبار ,اخبار دانشگاه , کارنامه آزمون ارشد پزشکی

 

اخبار دانشگاه - رئیس مرکز سنجش پزشکی خبرداد:
انتشار کارنامه آزمون ارشد پزشکی تا 15 روز آینده/ اعلام ظرفیت پذیرش

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 93 تا 15 روز آینده خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفیت های پذیرش در کارشناسی ارشد گروه پزشکی به همراه کارنامه داوطلبان این آزمون تا 15 روز آینده منتشر می شود.

وی افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب محل هستند می توانند بر اساس جداول ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی ، محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تغییری که در انتخاب رشته - محل آزمون کارشناسی ارشد پزشکی داده شده است داوطلبان پس از دیدن کارنامه خود و اطلاع از رتبه مورد نظر دانشگاه خود را انتخاب می کنند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 93 در روزهای 22 و 23 خردادماه با رقابت 79 هزار و 363 نفر برگزار شد. در این دوره از آزمون تعداد 58 هزار و 800 نفر زن و 20 هزار و 560 نفر مرد بودند.

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 93 شامل حدود 3 هزار و 800 نفر ظرفیت دوره روزانه و با احتساب ظرفیت پذیرش دوره‌های شبانه، مجازی، واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مجموع 5 هزار نفر است.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار کارنامه ارشد پزشکی/ زمان انتخاب رشته دستیاری



اخبار ,اخبار دانشگاه ,کارنامه ارشد پزشکی

 

اخبار دانشگاه - رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:
انتشار کارنامه ارشد پزشکی/ انتخاب رشته دستیاری در هفته آینده

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کارنامه علمی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی منتشر شده است و پس از نهایی شدن ظرفیت از سوی دانشگاهها سعی می شود تا پایان هفته جاری امکان انتخاب محل برای داوطلبان واجد شرایط فراهم شود.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارنامه علمی داوطلبان کارشناسی ارشد پزشکی برای نخستین بار زودتر از مرحله انتخاب رشته - محل منتشر شده است و پس از اعلام ظرفیت داوطلبان امکان بررسی انتخاب محل را خواهند داشت.

وی افزود: ما در انتظار نهایی کردن ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در دانشگاه های علوم پزشکی هستیم و پس از آن امکان انتخاب محل داوطلبان فراهم می شود.

پورکاظمی اضافه کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان هفته جاری امکان انتخاب رشته - محل برای داوطلبان فراهم می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری گفت: پس از نهایی شدن بررسی مدارک داوطلبان واجد شرایط دستیاری دوره چهل و یکم انتخاب رشته - محل در اواخر هفته آینده فعال می شود.
اخبار دانشگاه - مهر