اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان انتشار آلبوم جدید «رضا صادقی»


تازه ترین آلبوم موسیقایی رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان دوازدهم اسفند ماه با عنوان « فقط گوش کن» روانه بازار موسیقی می شود.

خبرگزاری مهر: تازه ترین آلبوم موسیقایی رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان دوازدهم اسفند ماه با عنوان « فقط گوش کن» روانه بازار موسیقی می شود.

علی نیکونیا مدیر اجرایی موسسه آوای هنری  ضمن اعلام این خبر افزود: در این  آلبوم موسیقایی که به اعتقاد من یکی از بهترین آلبوم های رضا صادقی است هنرمندانی چون میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار و فرشید اطهمی در بخش های آهنگسازی و تنظیم حضور دارند. ضمن اینکه ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی و امیر حسین اللهیاری به عنوان ترانه سرا در این اثر حضور دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم « فقط گوش کن» روز دوازدهم اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور منتشر می شود، این در حالی است که همراه با این آلبوم نیز یک مجموعه تصویری متشکل از گلچین بهترین کنسرت های این خواننده همراه با نماهنگ «عاشقتم» ساخته برادران بوشهری در اختیار علاقمندان موسیقی قرار می گیرد. به هرترتیب آنچه برای مخاطبان ارائه می شود انتشار یک مجموعه تقریبا کاملی از تازه ترین آثار رضا صادقی است که بعد از مدت ها دوری از تولید آلبوم می تواند اتفاق خوبی در عرصه موسیقی پاپ باشد.

مدیر اجرایی موسسه آوای هنر درباره نحوه برگزاری کنسرت های این خواننده بعد از انتشار آلبوم نیز توضیح داد: به طور حتم برای برگزاری کنسرت های داخلی و خارجی رضا صادقی بعد از انتشار آلبوم برنامه ریزی هایی صورت گرفته اما آنچه هم اکنون برای ما مهم است انتشار گسترده و مناسب آلبوم در سراسر کشور است و قطعا بعد از انتشار درباره کنسرت ها نیز اطلاع رسانی می کنم.

رضا صادقی که طی ماه های اخیر بعد از انتشار آلبوم « همین...» عمده فعالیت های خود را به انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت های تهران و شهرستان خود معطوف کرده بود. وی همچنین اخیرا قطعه ای به نام «مزه لوتی» با مضمون دفاع مقدس و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس منتشر کرده که این قطعه نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود.

این خواننده موسیقی پاپ نیز چندی پیش به دلیل لغو کنسرت های اروپایی نیز متنی را با عنوان «عذرخواهی رسمی» منتشر کرد.


ویدیو مرتبط :
کلیپ آلبوم جدید رضا صادقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سزارین رضا صادقی برای انتشار آلبوم جدیدش!+عکس



آلبوم «همین...» با صدای «رضا صادقی» به صورت شبانه و مشکوک ، شب گذشته در بازار موسیقی منتشر شد. صادقی درباره انتشار این آلبوم می گوید:«این آلبوم اولین آلبوم بود که برای به دنیا آوردن آن «سزارین» لازم بود و زایمان طبیعی و بدون دردی در کار نبود.»

چند کلمه کلیدی
به گزارش شبکه ایران آلبوم جدید صادقی در شرایطی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده  چندی پیش درباره مشکلات عدیده ای که برای انتشار این اثر برای او بوجود آمده بود، سخن گفته بود. رضا صادقی نیز ضمن تائید انتشار آلبومش و درباره چرایی انتشار این اثر با این سبک و سیاق و بدون هیچ تبلیغات و سر و صدایی به بهمن بابازاده در «موسیقی ما» گفت:«این آلبوم اولین آلبوم بود که برای به دنیا آوردن آن «سزارین» لازم بود و زایمان طبیعی و بدون دردی در کار نبود. »
صادقی در ادامه صحبت هایش گفت: «برای به دنیا آوردن این اثر تکه پاره شدم ، چون طبیعی به دنیا نیامد. حرف دیگری ندارم دیگر. فعلا همین...»
علی نیکونیا (روابط عمومی موسسه آوای هنر) نیز ضمن تائید این خبر از دلایل این اتفاق صحبتی به میان نیاورد تا ابهامات درباره انتشار آلبوم جدید آقای مشکی پوش بیشتر و بیشتر شود.
گفته می شود تهدیدهای شرکت طرف قرارداد سابق رضا صادقی باعث شده که این آلبوم به این صورت در بازار موسیقی منتشر شود....... /  inn.ir