اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج ۳ آزمون سازمان سنجش



اخبار,اخبار دانشگاه ,سازمان سنجش

 

اخبار دانشگاه - زمان اعلام نتایج ۳ آزمون سازمان سنجش

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج ۳ آزمون سازمان سنجش در هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید سال 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود، یکشنبه 28 دی‌ماه سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

* کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
توکلی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود، دوشنبه 29 دی‌ماه سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

*دوره‌های بدون آزمون پیام نور و غیرانتفاعی
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی بدون آزمون(پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) آزمون سراسری 93 برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سه شنبه 30 دی ماه سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام پذیرفته‌شدگان در هر یک از سه دوره باید بر اساس مندرجات اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت قرار می‌گیرد ضمن مراجعه به سایت موسسه آموزشی رشته محل قبولی و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارم موردنیاز برای ثبت نام در زمان مقرر به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

اخبار دانشگاه - فارس

 


ویدیو مرتبط :
قیافتون قبل وبعداز اعلام نتایج کنکور درسایت سازمان سنجش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج آزمون‌ های سازمان سنجش و دانشگاه آزاد


تنها 10 روز به شهریور، ماه اعلام نتایج آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های سراسری و آزاد باقی مانده است، به همین بهانه زمان اعلام نتایج نهایی و ظرفیت پذیرش آزمون‌های سازمان سنجش و دانشگاه آزاد منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: تنها 10 روز به شهریور، ماه اعلام نتایج آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های سراسری و آزاد باقی مانده است، به همین بهانه زمان اعلام نتایج نهایی و ظرفیت پذیرش آزمون‌های سازمان سنجش و دانشگاه آزاد منتشر شد.

دكتر جلال طباطبایی از اعلام نتایج نهایی كنكور از 15 تا 17 شهریور ماه خبر داد و افزود: همچنین فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمركز كنكور در نیمه اول مهرماه به منظور شركت داوطلبان در مرحله دوم تا چند برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

وی با بیان اینكه بر اساس اصلاحات جدید ظرفیت نهایی كنكور به 615 هزار و 317 نفر افزایش یافت،‌ از استقرار كارنامه نهایی كنكور بر روی سایت سازمان سنجش در نیمه دوم مهر ماه و انتشار اطلاعیه احتمالی تكمیل ظرفیت در نیمه دوم مهرماه خبر داد.

اعلام نتایج نهایی آزمون كارشناسی ارشد در 11 شهریور

طباطبایی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون كارشناسی ارشد 91 در نیمه اول شهریور ماه در محدوده زمانی 11 تا 13 شهریور ماه،به ایسنا گفت: در این دوره از آزمون 85 هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.

نتایج نهایی آزمون دكتری 20 شهریور اعلام می‌شود

همچنین دكتر حسین توكلی مشاور سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دكتری در 20 شهریور ماه خبر داد و گفت: حدود 10 هزار داوطلب در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

اعلام نتایج آزمون های دانشگاه آزاد

دكتر اقبالی رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به رقابت 491 هزار و 261 داوطلب در 247 حوزه در سراسر كشور در كنكور رشته‌های غیر پزشكی، اظهار كرد: از این تعداد حدود 390 هزار نفر در رشته‌های غیرپزشكی پذیرفته می‌شوند.

اقبالی افزود: همچنین در رشته‌های پزشكی بیش از 245 هزار داوطلب در 14 رشته شركت كردند كه از این تعداد10 هزار داوطلب در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

وی با اشاره به پذیرش حدود 70 هزار نفر در آزمون كارشناسی ارشد امسال، به ایسنا گفت: نتایج نهایی آزمون نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

اقبالی در خاتمه با اشاره به اعلام نتایج آزمون دكتری دانشگاه آزاد و با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی داوطبان این آزمون نسبت به سال گذشته اعلام کرد: نتایج قطعی پذیرفته شدگان پس از انجام مصاحبه در پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد.