اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج کنکور دکتری دانشگاه آزاد


نتایج مرحله نخست آزمون دکتری سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی هفته آینده در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام می شود.

خبرگزاری مهر: نتایج مرحله نخست آزمون دکتری سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی هفته آینده در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام می شود.

ناصر اقبالی - رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در این باره، گفت: نتایج اولیه در 196 رشته در قالب انتشار کارنامه اعلام خواهد شد.

در این آزمون در مجموع 71271 داوطلب به رقابت پرداختند که از این تعداد 26821 زن و 44450 مرد بودند.

مصاحبه پذیرفته شدگان این مرحله از اواسط خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
تیزر اعلام ثبت نام دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گزارشی از تخلف در آزمون دانشگاه آزاد نداشتیم/اعلام نتایج در شهریور

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون هیچ گزارشی درخصوص تقلب و یا تخلف در آزمون غیرپزشکی این دانشگاه به مرکز آزمون ارجاع نشده و کنکور با نهایت صحت برگزار شده است.

عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درخصوص دریافت گزارش تخلف و یا تقلب در آزمون سراسری دانشگاه آزاد گفت: جالب است که تاکنون هیچ گزارشی به مرکز آزمون درباره تخلف در آزمون ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه این آزمون جزو کم تخلف‌ترین آزمون‌های دانشگاه آزاد بود، اظهار داشت: شاید در حوزه‌های امتحانی صورت جلسه‌ای درخصوص تقلب و یا مسائل مشکوک وجود داشته است اما در این زمینه هیچ گزارشی به مرکز آزمون ارجاع داده نشده است.

جاغرق با تاکید بر اینکه کنکور امسال با نهایت صحت برگزار شد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا هفته دوم شهریورماه نتایج نهایی اعلام شود تا در پایان شهریور امکان تکمیل ظرفیت فراهم شود.

به گزارش فارس، آزمون غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت491 هزار و 261 داوطلب در چهار نوبت صبح و عصر پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه برگزار شد.

در روز اول این آزمون 250 هزار و 817 داوطلب در نوبت صبح پنج‌شنبه در رشته‌های زیرمجموعه‌های یک و 2 و 4 و 6 تا 9 مجموعه یک گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی و ‌رشته‌های‌ زیر مجموعه‌های 3 و 5 و 10 مجموعه یک گروه ریاضی و فنی و مهندسی در نوبت عصر پنج‌شنبه به رقابت پرداختند.

آزمون رشته‌های مجموعه 3 و 4 دفترچه راهنمای گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز جمعه 16 تیر ماه با شرکت 149 هزار و 476 داوطلب و آزمون گروه علوم تجربی، کشاورزی و دامپزشکی با رقابت 72 هزار و 241 داوطلب، آزمون گروه آزمایشی زبان با رقابت 12 هزار و 63 داوطلب و آزمون گروه آزمایشی هنر با رقابت 6 هزار و 664 داوطلب در بعداز ظهر روز جمعه 16 تیر ماه برگزار ‌شد./فارس