اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج فراخوان بورس و راتبه تحصیلی/ علت تاخیر در زمان اعلام نتایج فراخوان 92



اخبار ,اخبار دانشگاه ,نتایج فراخوان بورس

 

اخبار دانشگاه - یک مقام مسئول خبر داد:
زمان اعلام نتایج فراخوان بورس و راتبه تحصیلی/ علت تاخیر در زمان اعلام نتایج فراخوان 92

معاون مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد که نتایج فراخوان بورس و راتبه تحصیلی، تا پیش از آغاز فراخوان شهریورماه 93 بارگذاری می شود.

امین حکیم در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره، گفت: دانشگاههای کشور ملزم هستند نتایج پرونده ها را جهت مشاهده داوطلبان به صورت آنلاین، بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که متقاضیان سوال یا ابهامی داشته باشند می توانند با تلفنهای پاسخگوی مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم تماس بگیرند، ادامه داد: دانشگاههای کشور ملزم هستند نتایج فراخوانهای پیشین را بارگذاری کنند و تبعات انجام ندادن این اقدام متوجه دانشگاهها می شود.

معاون مرکز جذب وزارت علوم، اضافه کرد: در این خصوص تمهیداتی در حال انجام است که اطلاع رسانی به متقاضیان دقیق تر و شفاف تر خواهد شد.

حکیم علت به طول انجامیدن بررسی برخی پرونده ها را استعلام از مراکز مختلف دانست و گفت: برای بررسی یک پرونده کوتاهترین و بلندترین بازه زمانی در نظر گرفته می شود بنابراین ممکن است داوطلبی در فراخوان بهمن ماه ثبت نام کرده باشد اما ممکن است نتایج بررسی در سال آینده اعلام شود.

به گفته وی، نتایج فراخوان بورس و راتبه تحصیلی تا قبل از آغاز فراخوان جذب در شهریورماه، اعلام خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج اولیه بورس دکتری 92/ یک هزار متقاضی تأییدیه دریافت کردند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

معاون بورس وزارت علوم اعلام کرد:

زمان اعلام نتایج اولیه بورس دکتری 92/ یک هزار متقاضی تأییدیه دریافت کردند

معاون بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام زمان انتشار نتایج اولیه بورس دکتری 92، از تایید بیش از یک هزار متقاضی دریافت بورس توسط دستگاهها و دانشگاهها خبر داد.

حسن مسلمی نائینی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: نتایج اولیه بورس دکتری 92 اواسط اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد شد و هم اکنون در حال گروه بندی ثبت نام کنندگان هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 700 نفر از سوی دانشگاهها و دستگاههای کشور برای دریافت بورس تاییدیه را دریافت کرده اند.

به گفته معاون بورس وزارت علوم، ظرفیت پذیرش بورس دکتری سال 92 تغییری نکرده و علیرغم ثبت نام 4 هزار متقاضی، تنها 300 نفر پذیرفته خواهند شد./خبرگزاری مهر