اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج ثبت‌نام عتبات عالیات



اخبار ,اخبار اجتماعی ,نتایج ثبت‌ نام عتبات عالیات

 

اخبار اجتماعی - اعلام نتایج ثبت‌نام عتبات عالیات در 28 بهمن

با توجه به تمدید مهلت پیش ثبت نام عتبات، نتیجه قرعه کشی و زمان قطعی شدن ثبت نام هر یک از اولویت ها روز دوشنبه 28 بهمن 92 در سامانه اینترنتی http://atabat.haj.ir اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «محسن نظافتی» سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به استقبال مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، پیش ثبت نام های این دوره عتبات عالیات تا ساعت 24 جمعه 25 بهمن ماه 92 تمدید شد.

نظافتی ادامه داد:از آغاز پیش ثبت نام عتبات از12 بهمن ماه سالجاری 350 هزار نفر از متقاضیان این سفر معنوی در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات این سازمان ثبت نام کردند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از افزایش 50 درصد در اعزام های نوروزی خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه 80 دستگاه اتوبوس زائران ایرانی به عتبات عالیات اعزام می شود که این میزان در ایام عید افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بدلیل محدودیت موجود در اسکان زائران در شهر کاظمین برخی از گروه های زمینی ایام نوروز 6 روزه خواهد بود که این گروه ها در روز ششم سفر به زیارت کاظمین مشرف شده و پس از زیارت از آنجا به سوی مرزهای کشور عزیمت می نمایند.

پیش ثبت نام این دوره عتبات عالیات همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از روز 12 بهمن ماه آغاز شد و تا ساعت 24 جمعه 25 بهمن 92 ادامه داشت و اعزام متقاضیان از 21 اسفند ماه 92 تا 31 خرداد 93 خواهد بود.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
اعلام نرخ سفر در فصل تابستان به عتبات عالیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج قرعه‌ کشی ثبت نام‌ عتبات عالیات


نتایج قرعه‌کشی پیش ثبت‌ نام‌های عتبات عالیات اعلام شد و متقاضیان براساس اولویت‌های اعلام‌شده می‌توانند از فردا (18 شهریورماه) ثبت نام خود را قطعی کنند.

خبرگزاری ایسنا: نتایج قرعه‌کشی این دوره از پیش ثبت نام‌های عتبات از امروز (دوشنبه 17 شهریورماه) در سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات به آدرس atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

براساس اطلاعیه‌ی سازمان حج و زیارت، متقاضیان سفر به عتبات که از هشتم تا پانزدهم شهریورماه در سامانه سازمان حج و زیارت برای اعزام به عتبات پیش ثبت نام کرده‌اند، از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت atabat.haj.ir با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در این سامانه یا وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود در سامانه یادشده، از اولویت خود مطلع شوند.

متقاضیانی که در قرعه‌کشی پیش ثبت نام‌های عتبات پذیرفته شده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه 93/6/18 با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات و یا مراجعه حضوری به دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سراسر کشور، براساس زمان اعلام‌شده برای هریک از اولویت‌ها، نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، دارندگان اولویت‌های یک و دو از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 93/6/18، دارندگان اولویت‌های سه و چهار از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 93/6/18، دارندگان اولویت پنج از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه 93/6/18 و دارندگان اولویت شش از ساعت 14 روز سه‌شنبه 93/6/18 می‌توانند برای قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین دارندگان اولویت هفت (ذخیره) نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود می‌توانند روز شنبه 93/6/22 از ساعت 14 به سایت atabat.haj.ir مراجعه کنند.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، این دوره از اعزام‌های عتبات عالیات از چهارم مهرماه آغاز می‌شود و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.