اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری


دکتر ابراهیم خدایی امروز در یک نشست خبری در این باره گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری فردا پنجشنبه از ساعت 10 صبح از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دکتر ابراهیم خدایی امروز در یک نشست خبری در این باره گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری فردا پنجشنبه از ساعت 10 صبح از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: 77 درصد حاضرین جلسه کنکور، در این آزمون قبول شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
نتایج اولیه کنکور امروز اعلام می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 92


مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج کنکور تا 12 مرداد به صورت کارنامه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج کنکور تا 12 مرداد به صورت کارنامه خبر داد.

حسین توکلی  گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری سال 92 به صورت کارنامه تهیه و تا 12 مرداد در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی ادامه داد: سازمان سنجش در نظر دارد تسهیلات انتخاب رشته از جمله کتاب و نرم افزار را تا پیش از آغاز فرایند انتخاب رشته آماده و از طریق سامانه مذکور در اختیار داوطلبان قرار دهد.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، کتاب و دفترچه انتخاب رشته به صورت الکترونیک در سامانه سازمان منتشر می شود و هیچ گونه امکانات کاغذی برای انتخاب رشته چاپ نمی شود.

توکلی یادآوری کرد که فرایند انتخاب رشته از 17 مرداد آغاز خواهد شد.