اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام‌ نور


دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور از اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد این دانشگاه در روز 21 مردادماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: محمد محسن صدر دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور گفت:‌ نتایج پذیرش در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه پیام نور چهارشنبه 21 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

وی افزود: اطلاعیه برنامه زمانی و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان، متعاقبا بر روی پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir قرار می گیرد و کلیه پذیرفته شدگان می توانند با کسب اطلاعات تکمیلی از طریق پرتال دانشگاه در زمان مقرر به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.



ویدیو مرتبط :
زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمون‌های فراگیر پیام نور جمعه برگزار می‌شود/نحوه طراحی سوالات و زمان اعلام نتایج



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با شرکت 240 هزار داوطلب

آزمون‌های فراگیر پیام نور جمعه برگزار می‌شود/نحوه طراحی سوالات و زمان اعلام نتایج

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون‌های فراگیر مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه 24 آذر ماه با شرکت حدود 240 هزار داوطلب خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون از فردا دوشنبه 20 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش، گفت: آزمون کارشناسی پیوسته با شرکت بیش از 120 هزار داوطلب صبح روز جمعه و آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته با شرکت 7 هزار و 177 نفر و کارشناسی ارشد با شرکت بیش از 111 هزار داوطلب ساعت 15 همان روز برگزار می‌شوند.

مشاورعالی سازمان سنجش همچنین با بیان اینکه برای پاسخهای غلط هیچ نمره منفی لحاظ نمی شود، تاکید کرد که اگر به سوالی دو پاسخ داده شود هر دو پاسخ آن سوال غلط محسوب شده و امتیازی به آن تعلق نمی گیرد.

توکلی همچنین با اشاره به دفترچه سوالات هر یک از سه آزمون فراگیر پیام نور، گفت: یک دفترچه عمومی، یک دفترچه اختصاصی و یک برگ پاسخنامه در اختیار داوطلبان قرار داده می شود و تعداد سوالات هر یک از رشته های امتحانی روی جلد دفترچه آزمون و برگ راهنما درج شده است.

وی با اشاره به نحوه طراحی و پاسخ به سوالات آزمون‌های فراگیر، گفت:‌ دفترچه سوالات آزمون‌های فراگیر امسال شخصی سازی شده، به گونه‌ای که مشخصات هر داوطلب روی جلد دفترچه چاپ شده است.

وی در تشریح این روش، تصریح کرد: دفترچه سوالات در 5 نوع A، B، C و ..تهیه شده که این حروف باید با کد عددی درج شده بر روی پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

مشاور سازمان سنجش در خاتمه گفت:‌ نتایج نهایی آزمون فراگیر پیام نور بهمن ماه اعلام می‌شود./ایسنا