اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج آزمون دکترای علوم پزشکی



اخبار,اخبار دانشگاه , آزمون دکترای علوم پزشکی

 

اخبار دانشگاه - زمان اعلام نتایج آزمون دکترای علوم پزشکی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون دکترای علوم پزشکی PHD سال 93 تا دو برابر ظرفیت، ساعت 20 امروز چهارشنبه 12 آذرماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی Psanjesh.org اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکترمحمد حسین پورکاظمی افزود: نتایج حداکثر تا ساعت 20 امشب روی سایت قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت از نتایج مطلع شده و در صورت پذیرفته شدن از تاریخ 16 تا 26 آذرماه به منظور انجام مصاحبه به دانشگاه‌های مشخص شده مراجعه کنند.

به گفته وی تاکنون از 3320 نفر دعوت شده برای مصاحبه، 2500 نفر به حد نصاب مورد نظر دست یافتند.

پورکاظمی با تاکید بر اینکه مصاحبه این آزمون به صورت متمرکز انجام می‌شود، توضیح داد: برای مثال همه اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی که امسال دانشجو پذیرش می‌کنند، در یک تاریخ مشخص در یکی از این دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و مصاحبه دانشجویان انجام می‌شود تا اجحافی در حق این هیچ دانشجویی صورت نگیرد واین ذهنیت ایجاد شود که دانشجویی به دلیل رابطه آشنایی که از قبل با استاد داشته در فرآیند مصاحبه پذیرفته شده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در پایان در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون اظهار کرد: ظرفیت پذیرش نهایی دوره دکترا 1660 نفر است.
اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بررسی ویدیویی اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پزشکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی

 

اخبار دانشگاه - اعلام نتایج اولیه آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی در 12 آذر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاریخ اعلام نتیجه اولیه آزمون دکترای تخصصی (phd) علوم پزشکی و ظرفیت این آزمون را اعلام کرد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون دکترا در یکم آبان ماه افزود:‌ کلید سوال‌ها روی سایت سنجش وزارت بهداشت، به نشانی www.sanjesh.ir قرار داده شده است.

وی بااشاره به بررسی اعتراضات داوطلبان طی امروز و فردا -18 و 19 آبان ماه، گفت: نتایج اولیه این آزمون 12 آذر ماه اعلام خواهد شد و نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه که از تاریخ 23 تا 29 آذرماه توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد در تاریخ چهارم بهمن ماه اعلام می‌شود.

پورکاظمی بااشاره به رقابت 8295 نفر در این آزمون درمورد ظرفیت پذیرش اظهار کرد: ظرفیت نهایی این آزمون 1324 نفر است. 

اخبار دانشگاه - ایسنا