اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری دندانپزشکی و جایابی دانش‌آموختگان خارج



اخبار ,اخبار دانشگاه , نتایج آزمون‌های دستیاری دندانپزشکی

اخبار دانشگاه - زمان اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری دندانپزشکی و جایابی دانش‌آموختگان خارج

زمان اعلام نتایج اولیه بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی و اولین دوره آزمون ملی و بیست و چهارمین دوره آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، کارنامه اولیه همراه با فرم انتخاب رشته / محل بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی می رساند تا پایان هفته جاری از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به نشانی http://dme.behdasht.gov.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج اولین دوره آزمون ملی و بیست و چهارمین دوره آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

همچنین معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد : نتایج نخستین دوره آزمون ملی و بیست و چهارمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور پس از اعلام نتایج نهایی بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی اعلام خواهد شد. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و ظرفیت آزمون دستیاری دوره چهلم



اخبار دانشگاه,آزمون دستیاری دوره چهلم

زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و ظرفیت آزمون دستیاری دوره چهلم

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 25 خرداد ماه خبر داد.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری در روز شنبه 25 خرداد ماه، گفت: همچنین داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهلم، می‌توانند از ساعت 16 روز 25 خرداد تا 29 خرداد ماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اتمام دوره اعتراض به کلید سوالات آزمون دستیاری 92 اظهار کرد: اعتراضات بسیار محدود بوده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری، ادامه داد: نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی که بزرگترین رقابت میان نخبگان پزشکی کشور است، نیمه دوم تیر ماه اعلام می‌شود.

حسن‌زاده در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی تخصص پزشکی، گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون حدود 2000 تا 2500 نفر است که ظرفیت پذیرش دانشجو در مقایسه با دوره گذشته در برخی از رشته‌ها کاهش و برخی نیز افزایش خواهیم داشت.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد./ایسنا