اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام اولویت های جدید حج عمره


معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از ۲۵ بهمن ماه جاری ثبت نام جدید زائران عمره آغاز و از اولویت های ۳۵۰ تا ۴۰۰ دعوت به ثبت نام می شوند.

خبرگزاری مهر:  معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از ۲۵ بهمن ماه جاری ثبت نام جدید زائران عمره آغاز و از اولویت های ۳۵۰ تا ۴۰۰ دعوت به ثبت نام می شوند.

ناصر خدرنژاد با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله دوم از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: با گذشت چندین روز از ثبت نام مرحله دوم عمره ظرفیت کاروان های نوروزی به پایان رسید و از روز ۲۵ بهمن ماه به بعد ثبت نام جدید برای اعزام های اواسط فروردین به بعد آغاز می شود.

وی ضمن اعلام اولویت های جدید ثبت نام تاکید کرد: در مرحله جدید اولویت های تا ۳۵۰ دعوت به ثبت نام شدند و از روز شنبه هفته آینده متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ میتوانند برای ثبت نام در کاروان ها به سایت سازمان حج مراجعه کنند.

معاون سازمان حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از ۲۱ اسفند آغاز و تا ۲۷ خرداد سال آینده ادامه دارد، گفت: زمان اعزام اولویت های جدید از ۱۶ فروردین 94 خواهد بود.

خدرنژاد گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروانهای عمره احتمال اعلام اولویت های بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت نام های جدید دراین خصوص تصمیم گیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حج عمره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام اولویت‌ های جدید حج عمره


معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام از اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام در ظرفیت خالی کاروان‌های عمره مفرده از فردا( ۲۵ بهمن‌) آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام از اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام در ظرفیت خالی کاروان‌های عمره مفرده از فردا( ۲۵ بهمن‌) آغاز می‌شود.

ناصر خدرنژاد گفت: با گذشت چند روز از ثبت‌نام کاروان‌های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده است و از فردا ثبت‌نام برای اولویت‌های جدید آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم اعزام زائران از 21 اسفند آغاز و تا 27 خرداد سال 94 ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: زمان اعزام اولویت‌های جدیدی که اعلام خواهد شد از 16 فروردین 94 به بعد خواهد بود که در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، احتمال اعلام اولویت‌های بعدی نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ثبت‌نام کاروان‌های مرحله دوم عمره، ابتدا دارندگان اولویت‌های تا 350 برای ثبت‌نام دعوت شده‌اند و از فردا در استان‌هایی که ظرفیت خالی وجود دارد، دارندگان اولویت‌های تا 400 می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه Fakher.hag.ir مراجعه کنند.