اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعطای وام به فرهنگیان



اخبار,اخبار اجتماعی , وزارت آموزش و پرورش

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه تسهیلات به فرهنگیان تا پایان اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، در پی مراجعه و تماس تلفنی مکرر جمعی از فرهنگیان مبنی بر مهلت زمان تعیین شده برای دریافت وام از بانک ملی، فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پروش با اشاره به کاهش مدارک و تشریفات اداری برای اعطای تسهیلات ویژه به فرهنگیان، گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند تا پایان اسفند ماه سال جاری با مراجعه به بانک‌های ملی از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: دیگر فرهنگیان متقاضی در صورت عدم تکمیل مدارک خود تا پایان سال جاری ‌‌‌‌می‌توانند سال آینده نسبت به دریافت وام اقدام کنند.
اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پرونده اعطای وام های غیر قانونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط اعطای وام فرهنگیان تغییر کرد



اخبار,اخباراجتماعی ,وام های فرهنگیان

مدیرکل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تغییر شرایط اعطای وام فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرشید سیاری افزود: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنیهای صورت گرفته توسط این وزارتخانه، ارایه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تامین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

وی در خصوص اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین این وزارت و بانک ملی مبنی بر اعطای 12 هزار میلیارد ریال در قالب وام های 50 میلیون ریالی کم بهره به فرهنگیان واجد شرایط اظهار کرد: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی های صورت گرفته توسط این وزارت ارایه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تامین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ سیاری با دارای اولویت خواندن افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون بابت تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره‌ای نبرده‌اند تصریح کرد: این افراد می‌توانند با ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن، تکمیل فرم تعهد نامه های بانکی و ارائه تصویر کسر اقساط گروهی تنظیم شده توسط ادارات آموزش و پرورش مناطق از تسهیلات بانکی فوق بهره برند.


  اخباراجتماعی  - ایسنا