اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان استعفای کاندیداهای انتخابات مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,استعفای کاندیداهای انتخابات مجلس

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: این دو انتخابات مهمترین انتخابات 36 سال گذشته است که بعد از تجمیع دو انتخابات مهم در سال 92 صورت می‌گیرد و 7 اسفند امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: طبق قانون هر کسی بخواهد در انتخابات شرکت کند، باید 6 ماه قبل از ثبت‌نام، از مسئولیت خود استعفا دهد.

به گزارش ایلنا، علی پورعلی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در همایش سراسری فرمانداران و استانداران گفت: سعی خواهم کرد در همایش منطقه‌ای که قرار است در استان‌های هم‌جوار برگزار شود، مطالب جزئی نسبت به انتخابات را در اختیار شما قرار دهم.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور ادامه داد: انتخابات پیش‌رو انتخابات بسیار مهمی هستند و ما در شرایط ویژه‌ای قرار داریم. رئیس جمهور نیز امروز نقشه راه را برای ما ترسیم کردند.

مطلق گفت: اولین مساله‌ای که ما باید بر آن تاکید داشته باشیم، اخلاق؛ دوم راست‌گویی، شفافیت و صراحت، سوم قانون‌مداری و امانت‌داری است. قانون باید ملاک عمل همه ما باشد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: این دو انتخابات مهمترین انتخابات 36 سال گذشته است که بعد از تجمیع دو انتخابات مهم در سال 92 صورت می‌گیرد و 7 اسفند امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: در ابتدای اسفند ماه با صدور اطلاعیه‌ای نحوه استعفاها را بیان کردیم و طبق قانون هر کسی بخواهد در انتخابات شرکت کند، باید 6 ماه قبل از ثبت‌نام، از مسئولیت خود استعفا دهد.

مطلق افزود: بنابراین از 28 خرداد تا 2 تیر همه کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، می‌توانند استعفای خود را اعلام کنند.


 اخبار  سیاسی  -  ایلنا


ویدیو مرتبط :
آغاز مبارزات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان‌ استعفای‌ کاندیداهای‌ انتخابات‌ مجلس


وزیر کشور گفت: کلید انتخابات در وزارت کشور زده شده و کاندیداها باید از یکم اسفند ماه امسال استعفای خود را ارائه دهند.

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: کلید انتخابات در وزارت کشور زده شده و کاندیداها باید از یکم اسفند ماه امسال استعفای خود را ارائه دهند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اعلام کرد: فعالیت‌های ابتدایی انتخابات در وزارت کشور آغاز شده است و در حال بررسی برگزاری الکترونیکی انتخابات هستیم.